مورینیو: گرت بیل نمی‌تواند در هر دیدار 90 دقیقه بازی کند

مورینیو: گرت بیل نمی‌تواند در هر دیدار 90 دقیقه بازی کند

پایگاه خبری فوتبالی  - ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید که باید دقایق حضور گرت بیل، وینگر ولزی تیمش را در زمین مدیریت کند. 

به گزارش فوتبالی، در ماه سپتامبر، گرت بیل با قراردادی قرضی از رئال مادرید به تاتنهام هاتسپر برگشت و در حال حاضر عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است تا امیدهای مورینیو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش یابد. 

به نقل از گل، تاتنهام پنج شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف دیناموزاگرب کرواسی خواهد رفت. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در خصوص دقایق حضور بیل در میدان گفت: "می‌خواهم که گرت به روند خوبش ادامه دهد، اما همچنین باید دقایق حضورش در بازی را کنترل کنم. ارتباط بین ما بسیار خوب است و فکر می‌کنم که او به من اعتماد دارد. در این لحظه ما با هم تصمیم می‌گیریم که چه کاری باید انجام دهیم. در روز بازی مقابل کریستال پالاس، آندره مارینر داور چهارم بازی، از حرف زدن بیش از حد من و بیل ناراحت شده بود. من از او می پرسیدم که 10 دقیقه یا 20 دقیقه دیگر می‌خواهی بازی کنی؟ رابطه من با گرت بسیار خوب است و البته که می‌خواهم او 90 دقیقه در تمام بازی‌ها به میدان برود، اما نمی‌تواند."

بیل در این فصل زیر نظر مورینیو در 22 بازی برای اسپرز به میدان رفته است، اما فقط در یک دیدار کامل بازی کرده است. 

4416