تیمی که سرِ نخواستنش دعواست؛ جوانان بازهم بدون سرمربی شدند

تیمی که سرِ نخواستنش دعواست؛ جوانان بازهم بدون سرمربی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- داود مهابادی سرمربی تیم شاهین بوشهر شد تا بار دیگر تیم فوتبال جوانان ایران، سرمربی خود را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، امروز (چهارشنبه) خبر رسید که داود مهابادی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با باشگاه شاهین بوشهر به توافق رسیده و دوباره به لیگ آزادگان برمی‌گردد.

بعد از لغو مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و همچنین جام جهانی جوانان، تکلیف این تیم مشخص نبود و حالا با رفتن سرمربی این تیم، اوضاع پیچیده‌تر از قبل شد. مهابادی بعد از پرویز مظلومی و سیروس پورموسوی سومین نفری است که از هدایت تیم جوانان انصراف می‌دهد.

ابتدا سیروس پورموسوی هدایت تیم جوانان را به عهده داشت اما او بعد از چند ماه کشمکش با فدراسیونِ وقت، تصمیم گرفت هدایت تیم پارس جنوبی جم را قبول کند و از تیم جوانان جدا شود. سپس نوبت به پرویز مظلومی رسید تا سکاندار تیم جوانان شود اما او هم خیلی زود مسیرش جدا شد. سرمربی اسبق استقلال ترجیح داد به جای هدایت تیم جوانان، سرپرست تیم فوتبال استقلال شود و حالا نوبت به داود مهابادی رسید تا چنین تصمیمی را اتخاذ کند.

باید دید شهاب‌الدین عزیزی خادم و هیات رییسه جدید در کنار کمیته آموزش چه راهکاری را خواهند اندیشید تا چنین مشکلاتی برای تیم‌های پایه خصوصا تیم جوانان تکرار نشود؛ نسلی که با بداقبالی‌های متعددی روبرو شده و مشخص نیست آینده‌شان به چه سمت و سویی خواهد رفت.

7474