حضور مجدد مهدی محمد نبی در هیات مدیره پرسپولیس؟ تکذیب شد!

حضور مجدد مهدی محمد نبی در هیات مدیره پرسپولیس؟ تکذیب شد!

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال اعلام کرد قصد پذیرش سمت جدیدی در فوتبال ندارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که امروز اخباری مبنی بر حضور مهدی محمد نبی دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال جهت عضویت مجدد او در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود اما این اخیر از سوی خود نبی تکذیب شد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی مهدی رسول پناه و علی رغبتی کار خود را با 4 عضو هیات مدیره ادامه می دهد و قرار شده بود که وزارت ورزش شخص جدیدی را برای این پست که گفته می شد یکی از پیشکسوتان این باشگاه است به ترکیب هیات مدیره اضافه کند، تا نفرات هیات مدیره به پنج نفر برسد، پس از استعفای مهدی محمد نبی از پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اخباری مبنی بر حضور وی در ترکیب هیات مدیره به گوش می رسید که توسط نبی تکذیب شد.

مهدی محمدنبی امروز و پس از انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی در گفت و گو با یکی از رسانه ها و در واکنش به این خبر اعلام کرد: سال 99 روزهای پرفشاری را به جهت تصویب اساسنامه جدید، برنامه ریزی های تیم های ملی و باشگاهی در تقارن با کرونا و مجمع انتخاباتی به همراه داشته است و به همین دلیل، ضمن ابراز تشکر از الطاف جامعه ورزش و همکاران در فدراسیون فوتبال قصد پذیرش هیچ سمت ورزشی را در حال حاضر ندارد.

با توجه به این صحبت های دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال باید خبر حضور او در ترکیب هیات مدیره پرسپولیس را فقط در حد یک شایعه دانست که صحت ندارد و آنچه مشخص است وزارت ورزش با توجه به آرامشی که در بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس حکمفرما شده است قصد اضافه کردن فرد جدید را فعلا ندارد.

همچنین گفته می شد نبی بعد از استعفا از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان مرکز کیش معرفی خواهد شد اما با توجه به صحبت های امروز او حضور او در کیش هم منتفی است.

7655