حمله دو سارق با قمه به دروازه بان اورتون و همسرش

حمله دو سارق با قمه به دروازه بان اورتون و همسرش

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اولسن شنبه شب یک کابوس را تجربه کرد. دروازه بان اورتون که در این فصل قرضی از رم راهی تیم انگلیسی شده، قربانی سرقت با سلاح سرد در منطقه آلترینچام در نزدیکی شهر منچستر بود، منطقه ای که برخی از بازیکنان سرشناس آن جا را برای اقامت انتخاب کرده اند. 

به گزارش فوتبالی، در لحظه ای که این اتفاق رخ داد، اولسن درک نار همسر و دو فرزندش بوده است. دو سارق با سلاح سرد وارد عمارت این دروازه بان شده اند. سارقان با استفاده از یک قمه، دروازه بان اورتون را تهدید کردند و جواهرات و یک ساعت لوکس را به سرقت بردند هر چند که این دروازه بان و خانواده اش بیشتر از این که از نظر مسائل مالی ناراحت باشند از ضربه روحی ناراحت هستند. اورتون جویای شرایط این دروازه بان است و از او حمایت کرده است و دو فرزند پنج و دو ساله خانواده نیز به شدت  ترسیده اند. اولسن در لیست بازی دوشنبه مقابل چلسی قرار نگرفت هر چند که غیبتش به علت مصدومیت بود و نه شوک روحی سرقت.

در حال حاضر باشگاه های بازیکنانی که در این منطقه اقامت دارند در نظر دارند که گروهی از ماموران امنیتی را برای محافظت از بازیکنان و خانواده شان استخدام کنند. سال گذشته فابینیو با حمله مشابهی مواجه شد که یک آئودی و جواهراتش در حین بازی با چلسی به سرقت رفت . ماه گذشته نیز منزل کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون مورد حمله دو سارق قرار گرفت.

4125