پیش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن - بارسلونا؛ نیمه شب در پاریس!

پیش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن - بارسلونا؛ نیمه شب در پاریس!

پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دیدار برگشت ۲ تیم پاری سن ژرمن و بارسلونا برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، تا چند هفته پیش نام پاری سن ژرمن برای بارسلونایی‌ها خاطره‌ای خوش تداعی می‌کرد. خاطره‌ای از بزرگترین بازگشت تاریخ. مثل فیلم نیمه شب در پاریس وودی آلن. پر از نوستالژی و خاطراتی خوب. هرچند که آن کامبک در بندر بارسلون رخ داد اما شاید مانند جیل، شخصیت اصلی شاهکار وودی آلن تحت تاثیر پاریس بتوانند رویاها را بازسازی کنند. حالا با وجود امکان معجزه البته هواداران آبی و اناری‌ها عطش زیادی برای بازی برگشت ندارند. انگار می‌دانند که تصور برد این بار امیدی واهی است. بارسلونا نسبت به کامبک ۴ سال پیش انگار کم زور شده. کم رمق شده. انتظاری نیست در دورانی که کومان سعی در بازسازی دارد این تیم، پاریس مدعی شده در اروپا را شکست دهد اما باخت رفت و برگشت و حذف مقابل تیمی که تا همین چند سال پیش با تحقیر از آن‌ها یاد می‌‌کردند ناگوار است.

برای به استقبال این بازی رفتن این بار مرور نتایج کمکی نمی‌کند. پاریسی‌ها جز یک شکست ۲-۰ مقابل موناکو، در ۳ دیدار بعد تا این بازی ۳ بار برده‌اند ۸ گل زده‌اند و تور دروازه‌شان لرزشی نداشته. آن‌ها برای برد تنها نیاز دارند هوشیار باشند و متمرکز تا بارسلونا شق القمر نکند. خود بارسلونا هم بازی پس از شکست دور رفت را مقابل کادیز مساوی کرد اما ۴ برد پیاپی، بدون گل خورده را پشت سر گذاشت تا حالا بدون استرس خاصی وارد بازی شود.

اگر نتیجه دیدار رفت ۴-۱ نمی‌شد حالا ۲ تیم در اوج حساسیت وارد زمین چمن می‌شدند اما حالا همه چیز فرق می‌کند. پیش ‌بینی بازی؟ احتمالا برد دوباره پاریسی‌ها.

***
در ۶ دیدار آخری که این ۲ تیم رو به روی هم قرار گرفته‌اند ۲۶ گل رد و بدل شده. بیشتر از میانگین ۴ گل در هر بازی. آیا امشب هم دیداری پرگل شاهد خواهیم بود یا یک بازی سرد که تکلیفش در همان دور رفت مشخص شده؟

نیمار باز هم در نزدیکی تاریخ تولد خواهرش مصدوم است. این بار اما کسی به او کاری ندارد مگر اینکه اتفاقی محیرالقول رخ دهد. آن‌گاه او مورد نکوهش قرار خواهد گرفت. در بارسلونا هم مصدومینی چون پیکه، فاتی، آرائوخو، روبرتو و کوتینیو وجود دارند.

***
ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن از نگاه اکیپ: ناواس – کیمپمبه – مارکینیوس – کورزاوا – کهرر – گویه – پاردس – امباپه – وراته – دیماریا – ایکاردی
ترکیب احتمالی بارسلونا از نگاه اکیپ: ترشتگن – مینگزا – لنگله – اوم‌تیتی – بوسکتس – پدری – دی‌یونگ – آلبا – دست – مسی - دمبله

1101