ماجرای شادی هالند: چیزی که عوض دارد گله ندارد!

ماجرای شادی هالند: چیزی که عوض دارد گله ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی – گل دوم دورتموند مقابل سویا که از روی نقطه پنالتی توسط هالند زده شد پر از حاشیه بود.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند طبق معمول ستاره تیم دورتموند بود و شب گذشته هم در جریان بازی مقابل سویا ۲ گل تیمش را به ثمر رساند اما حاشیه اصلی در بازی او در صحنه دوم و زدن ضربه پنالتی اتفاق افتاد. او پس از گل کردن پنالتی‌اش به عنوان شادی پیش روی بونو، دروازه بان سویا رفت و ابتدا با حالتی تمسخر آمیز به او نگاه کرد و سپس به شادی گلش پرداخت.

ماجرا اینجا بود که دورتموند در دقیقه ۴۸ به گل دوم رسید اما بازیکنان سویا به صحنه اعتراض داشتند و اعتقاد داشتند روی بازیکن آن‌ها خطا شده. داور به سراغ بازبینی صحنه رفت و تصمیمی عجیب گرفت. چند لحظه قبل از آن‌ که دورتموند به گل برسد یک خطا داخل محوطه رخ داده بود که داور آن را پنالتی تشخیص داد. یعنی گل مردود شد و پنالتی گرفته شد.

هالند پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه را زد که بونو آن را مهار کرد. چیزی که از چشم دوربین‌ها دور ماند شادی بونو پیش چشمان هالند بود اما داور به دلیل جلو آمدن بونو تصیم به تکرار پنالتی گرفت تا هالند ضربه را گل کند و پیش بونو شادی  انجام دهد. پس از این حرکت هالند بازیکنان سویا به شدت معترض بودند اما به نظر می‌رسد چیزی که عوض دارد گله ندارد و خود دروازه‌بان سویا ماجرا را شروع کرده بود.

1101