اعلام ترکیب یوونتوس و پورتو؛ سومین نبرد میان طارمی و رونالدو

اعلام ترکیب یوونتوس و پورتو؛ سومین نبرد میان طارمی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و پورتو از ساعت 23:30 به وقت تهران، در دور برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر تورین ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و دیدار بسیار حساسی را برگزار می‌کنند. پورتو در بازی رفت با نتیجه‌ی دو بر یک به پیروزی رسید و اکنون یووه برای صعود نیازمند کامبک است و باید دید که به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، در بازی رفت این دیدار، مهدی طارمی خیلی زود گلزنی کرد و به تیمش در پیروزی کمک کرد. رونالدو در بازی رفت عملکرد جالبی نداشت و مورد انتقاد قرار گرفت و اکنون در بازی برگشت به دنبال جبران نتیجه‌ی رفت و درخشش است و همین مسئله کار پورتو را بسیار سخت می‌کند.

این بازی سومین جدال رو در روی طارمی و رونالدوست و به طور جالبی طارمی تاکنون در دو بازی قبلی خود مقابل رونالدو، بازنده نبوده است. اولین جدال در جام جهانی 2018 بود که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و نبرد دوم هم بازی رفت یووه و پورتو بود که پورتو با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

ترکیب یوونتوس برای این دیدار بدین شرح است: شزنی، کوادرادو، بونوچی، دمیرال، الکس ساندرو، کیه زا، آرتور، رابیو، رمزی، موراتا، کریستیانو رونالدو.

و ترکیب پورتو بدین صورت است: مارچسین، مانافا، امبمبا، په په، زایدو، سرجیو اولیویرا، اوریبه، اوتاویو، تکاتیتو، مهدی طارمی، مارگا.

1470