دانیلو: سبک کاری پیرلو مشابه گواردیولا است

دانیلو: سبک کاری پیرلو مشابه گواردیولا است

پایگاه خبری فوتبالی - دانیلو مدافع برزیلی یوونتوس معتقد است که تاکتیک و روش‌های آندره‌آ پیرلو همانند پپ گواردیولا است. 

به گزارش فوتبالی، دانیلو که به خاطر محرومیت نمی‌تواند در دیدار امشب یوونتوس را مقابل تیم سابق خود پورتو همراهی کند، در گفت و گویی با مارکا گفت: "از نظر فنی پیشرفت کرده‌ام. در گذشته، من نمی‌توانستم به طور مستمر بازی کنم. من به بازی کردن نیاز داشتم تا بتوانم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم و در این فصل توانستم خودم را ثابت کنم. از سطح بازی خودم راضی هستم و می‌خواهم به هم تیمی‌هایم کمک کنم."

او در ادامه در خصوص شباهت‌های سبک مربیگری پپ گواردیولا و پیرلو نیز گفت: "ایده‌های پیرلو به پپ گواردیولا شباهت دارد. پیرلو به من آزادی زیادی در زمین می دهد و من بابت آن خوشنودم. می‌خواهم در تمام بیلد آپ‌های تیم سهم داشته باشم. پیرلو می‌خواهد که بازیکنان که توپ به خوبی به مهاجمان برسد تا آن‌ها بتوانند کار را برای مدافعین حریف سخت کنند. پیرلو از من می‌خواهد که توپ را در اختیار بگیرم. آنالیز کادرفنی تیم براساس فضاهای خالی و حرکت بازیکنان حریف است. این فوتبالی است که من به آن علاقه‌مندم. 

یوونتوس امشب از ساعت 23:15 در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پورتو است. دیدار رفت دو تیم با حساب 2-1 به سود نماینده پرتغال به پایان رسید. 

4416