مرزبان: هنوز باور نمی کنم که مهرداد نیست

مرزبان: هنوز باور نمی کنم که مهرداد نیست

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سپاهان معتقد است که وقتی کسی را از دست می دهیم دیگر رنگ ها مطرح نیستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علیرضا مرزبان، مربی تیم سپاهان که در مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت مهرداد میناوند حضور یافته بود اظهار داشت: مهرداد یکی از دوستان صمیمی من بود و ما باهم به عنوان مربی و کمک مربی همکاری هم داشتیم. انسانیت بزرگی داشت و همیشه این احساس را به همه همکاران می داد و دوست خیلی خوبی بود. هنوز باور نمی کنم که مهرداد نیست. این واقعا خیلی درد آور است که در مورد از دست دادن آدم ها صحبت کنیم و چه قدر زود دیر می شود.

وی افزود: ما فکر می کنیم که دنیا ابدی است و وقتی که متولد می شویم خود ما گریه می کنیم اطرافیان خوشحال هستند و برعکس وقتی از دنیا می رویم اطرافیانمان گریه می کنند. ما باید سعی کنیم اطرافیان مان را خوب بشناسیم و جز مهربانی و محبت چیزی نداشته باشیم. سعی کنیم تا جایی که می توانیم در جامعه به افراد کمک کنیم. انسانیت خوبی از خودمان نشان بدهیم چون بودن در کنار هم نمود انسانی ما را رشد می دهد. فراموش نکنیم انسان هایی که کنارمان هستند و احترام مان به آنها نه بخاطر مقام شان باشد و نه پولشان.

مربی سپاهان خاطرنشان کرد: باید انسانیت را بالای بالا بگذاریم و اعتقادمان این باشد که انسان ها در جهان اگر باهم مهربان باشند نه جنگی وجود خواهد داشت نه درگیری وجود خواهد داشت و احترام به هم نیز وجود خواهد داشت. این مسائل را نباید فراموش کنیم، مسائلی که انسان ها را به هم نزدیک می کند احساس بزرگی است که می توانیم به انسانیت داشته باشیم بدون توجه به رنگ، نژاد و بدون تفکیک انسان به خاطر مذهب، جایی که متولد شده اند و رنگی که دارند. اگر همدیگر را دوست داشته باشیم دنیا، دنیای بهتری خواهد بود.

مرزبان در خصوص اینکه علیرغم تمام اختلافات بین هواداران سپاهان و پرسپولیس، آنها هم برای مهرداد که یک سال برای سپاهان بازی کرده بود ناراحت بودند، تاکید کرد: این مکتب انسانی است که هم در سپاهان و هم پرسپولیس وجود دارد. من هر دو باشگاه و هوادارانش را می شناسم. انسانیت همیشه حرف اول را زده است. مهرداد برای سپاهان هم بازی کرده است. هواداران سپاهان هم ناراحت بودند و برایش مراسم می گرفتند. این نشان می دهد که فراتر از فوتبال بحث انسانی و احترام به مهرداد است. خوشحالم که این هم برای هواداران پرسپولیس بود و هم برای هواداران سپاهان. ما یک نفر را از دست دادیم که دیگر در کنار ما نیست و این جا دیگر رنگ نقش بازی نمی کند.

7474