پایان همکاری روانخواه با نساجی

پایان همکاری روانخواه با نساجی

پایگاه خبری فوتبالی- مربی جوان فوتبال ایران برای سومین‌بار در طول فصل جاری مسابقات فوتبال ایران، اعلام پایان همکاری کرد تا یک رکورد ویژه را از آن خود کرده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، امیدرضا روانخواه بازیکن سابق استقلال در فصل 99-1400 فوتبال ایران، کار خود را از سرمربی‌گری در تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد آغاز کرد اما پس از چهار هفته به صورت توافقی از جمع خیبری‌ها جدا شد و با درخواست مهدی رحمتی به عنوان مربی به کادرفنی شهر خودرو اضافه شد؛ البته حضور روانخواه در جمع مشهدی‌ها دوام چندانی نداشت و او به دلیل مسائل شخصی پس از دو هفته تصمیم گرفت تا به همکاری‌اش با شهر خودرو نیز پایان دهد.

با حضور مجید جلالی در کسوت سرمربی نساجی و به درخواست این مربی باتجربه، روانخواه به کادرفنی نساجی نیز اضافه شد که حالا با توجه به جدایی جلالی، این مربی جوان فوتبال ایران از جمع قائمشهری‌ها جدا شده و برای سومین‌بار در یک فصل، به همکاری‌اش با یک باشگاه پایان بخشید.

باید دید تا پایان فصل جاری روانخواه تجربه دیگری را هم در کسوت مربی یا سرمربی کسب می‌کند یا تصمیم برای ادامه کار تا پایان مسابقات فصل 99-1400 ندارد.

7474