پیش‌بازی یوونتوس - پورتو؛ چالش سخت پیرلو

پیش‌بازی یوونتوس - پورتو؛ چالش سخت پیرلو

پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ یوونتوس در ورزشگاه آلیانس تورین میزبان پورتو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اگر کیه‌زا در دقایق پایانی دیدار رفت نتوانسته بود آن گل را به ثمر برساند حالا پیرلو شرایط بغرنجی را سپری می‌کرد اما آن گل هم امیدهای بیانکونری را زنده نگه داشت و هم شانس‌ آن‌ها را برای صعود بالا برد. یوونتوس از آن بازی به بعد هم دیداری مهم مقابل لاتزیو را برد و هم اندکی به بازیکنان خسته‌اش استراحت داد. نکته اصلی در شکست در دور رفت غافلگیری در دقایق ابتدایی هر ۲ نیمه بود که نشان از عدم تمرکز شاگردان پیرلو داشت. پورتو تیم شکست ناپذیری نیست و اگر مدافعان یوونتوس بتوانند طارمی و مارگا را کنترل کنند و پنالتی ندهند صعود به مرحله بعد کاری محال نیست.

در سمت مقابل  کونسیسائو می‌تواند با اندکی هوش و استفاده از پتانسیل مهاجمان تیمش یک برد بسیار شیرین کسب کند و متوسط‌ترین یوونتوس سال های اخیر را شکست دهد. پورتور مقابل براگا در جام حذفی شکست خورد و حذف شد تا تاکتیک استراحت دادن به ستاره‌ها برای سرمربی آبی و سفید‌ها جواب ندهد اما اگر در دیدار امشب پورتویی‌ها مانند ۷۰ دقیقه ابتدایی دیدار رفت بازی کند می‌توان شانس آن‌ها را برای صعود بسیار بالا دانست.

پورتو تیمی دفاعی نیست. یوونتوس هم به همین ترتیب و احتمال برخورد توپ با تور دروازه‌ها هم به همین دلیل بالا است.

***
آخرین دیدار ۲ تیم در آلیانس تورین با نتیجه ۱-۰ به سود یوونتوس در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید. گل آن دیدار را دیبالا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
پورتو در ۱۰ دیدار آخر خود تنها یک شکست در جام حذفی داشته. آخرین شکست آن‌ها در لیگ قهرمانان هم مقابل منچستر سیتی رقم خورده. در یک دیدار خارج از خانه.
یوونتوس در ۳ بازی آخر خانگی‌اش ۹ گل زده است.

***
ترکیب احتمالی یوونتوس از نگاه گازتا: شزنی – دی‌لیخت – بونوچی – ساندرو – کوادرادو - ربیو – مک‌کنی – آرتور – کیه‌زا – موراتا – رونالدو
ترکیب احتمالی پورتو: مارکزین – مانافا – پپه – لیته – سانوزی – کرونا – اولیوریا – اوریبه – اوتاویو – طارمی – مارگا

1101