دلیل انتخاب دو سرپرست برای استقلال چه بود؟

دلیل انتخاب دو سرپرست برای استقلال چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال به چند دلیل اقدام به انتخاب سرپرست و کمک سرپرست برای تیم فوتبال استقلال کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، باشگاه استقلال روز گذشته در اقدامی جالب توجه، نصرالله عبداللهی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال و فرزاد مجیدی را به عنوان کمک سرپرست انتخاب کرد. انتخاب دو سرپرست برای تیم استقلال باعث ایجاد سؤالاتی شده است.
انتخاب عبداللهی از نظر باشگاه به دلیل تجربه، کاریزما و پل ارتباطی بین تیم و باشگاه بوده، اما برای انجام یکسری کارهای اداری مانند بررسی وضعیت زمین تمرینات، پروازها، هتل، نظام وظیفه، وضعیت تحصیلی و دانشگاه و ... نیاز به کسی بود که پیگیر باشد و آنها را انجام دهد. باشگاه استقلال عبداللهی را به عنوان سرپرست تیم معرفی کرده و در کنار آن برادر فرهاد مجیدی نیز به او کمک خواهد کرد.

در گذشته نیز، پرویز مظلومی و سعید رمضانی سرپرست تیم بودند که هر کدام یک نفر را به عنوان کمک در کنار خود داشتند، اما نام آنها رسانه‌ای نمی‌شد.

گفته می‌شود در صورت نیاز قرار است فرزاد مجیدی تحت عنوان مربی روی نیمکت استقلال بنشیند. فرزاد مجیدی در لیگ چهاردهم نیز پس از اینکه مرحوم منصور پورحیدری دچار بیماری شد، تا پایان فصل سرپرست تیم استقلال شد. او در نساجی مازندران نیز این وظیفه را برعهده داشت.

6641