بدعت جدید در لیگ برتر فوتبال ایران/ استقلال تنها تیم دنیا که 2 سرپرست دارد

بدعت جدید در لیگ برتر فوتبال ایران/ استقلال تنها تیم دنیا که 2 سرپرست دارد

پایگاه خبری فوتبالی- شاید تیم فوتبال استقلال تنها تیمی در دنیا باشد که از 2 سرپرست استفاده می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، روز گذشته بود که احمد مددی طی حکمی نصرالله عبداللهی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال معرفی و در ادامه وی حکمی دیگر را برای فرزاد مجیدی به عنوان کمک سرپرست این تیم صادر کرد.احکامی که چند سوال ایجاد می کند.

آیا واقعا تیمی در دنیا وجود دارد که از 2 سرپرست در تیم خود استفاده کند که از یکی از آنها به عنوان «کمک» یاد شود؟ آیا بارسلونا، رئال مادرید، منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن که تیم های بزرگ و پرطرفداری هستند روی نیمکت خود 2 سرپرست دارند؟

اگر نصرالله عبداللهی که از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال است توانایی سرپرستی تیمی مثل استقلال را ندارد و حتما باید فردی به وی کمک کند چرا این فرد نامدار برای چنین پست مهمی انتخاب شده است؟

سوال دیگر این است اگر عبداللهی توانایی اداره و مدیریت تیم استقلال را دارد چه نیازی بود که فرزاد مجیدی که برادر سرمربی استقلال هم هست به عنوان کمک سرپرست این تیم انتخاب شود؟ اگر اینگونه است تمامی تیم های لیگ برتری باید 2 سرپرست داشته باشند و از یک نفر به عنوان کمک استفاده کنند.

اگر قرار است استقلال دو سرپرست داشته باشد کدامیک قرار است روی نیمکت این تیم حضور داشته باشند؟ اگر کسوت مهم است چرا مجیدی انتخاب شد و اگر کار و امور این تیم مهم است چرا عبداللهی را سرپرست معرفی کردند.( گفتنی است مجیدی قبلا سابقه سرپرستی تیم استقلال و نساجی را در کارنامه داشته و اتفاقات در امور محوله بد کار نکرده است)

نصرالله عبداللهی پیش از این در 3 دوره  منصوریان، شفر و همین چندی پیش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرپرست تیمی که نامجو مطلق سرمربیگری اش را بر عهده داشت روی نیمکت آبی پوشان بود و مشخص نشد اگر وی در این کار موفق است پس چرا او جایش را به مظلومی داد و حالا بعد از چند ماه برای چهارمین دوباره به این پست برگشته است.

طی سالهای اخیر وزارت ورزش و جوانان هیچ نظارتی روی اینگونه مسائل در باشگاه ها ندارد و عواقب این بی نظارتی عقد قراردادهایی است که بعد از چند ماه این باشگاه را با چالش های متعدد مالی مواجه می کند. اتفاقی که در 5-6 سال اخیر کم رخ نداده است.

6641