مهاجم سابق اتلتیکو مادرید از پرتغال سر در می‌آورد؟

مهاجم سابق اتلتیکو مادرید از پرتغال سر در می‌آورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو کاستا، مهاجم سابق اتلتیکو مادرید که در واقع چندی پیش قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید لغو کرده بود، اکنون با یک پیشنهاد از لیگ پرتغال روبرو شده است. کاستا به علت اختلاف با یکی از اعضای کادر فنی اتلتیکو مادرید و اینکه دیگر جایگاه ثابتی در این تیم نداشت، از جمع روخی بلانکو ها جدا شد.

به گزارش فوتبالی، دیگو کاستا از زمانی که سوارز به اتلتیکو رفته بود، نقش بسیار کمرنگی در این تیم پیدا کرد و بالاخره پیش از آغاز نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود با روخی بلانکو را فسخ کرد تا تبدیل به بازیکنی آزاد شود. او اکنون با پیشنهادی 3 میلیون یورویی از بنفیکا در لیگ پرتغال روبرو شده است و باید دید که چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهد کرد.

گفته می‌شد که یوونتوس به این بازیکن علاقه دارد و ممکن است که این بازیکن در ژانویه به یوونتوس رفته و با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود اما این ادعا توسط برخی از رسانه‌ها رد شد و ادعای جالب تری مطرح شد که پیشنهاداتی از عربستان برای کاستا بود. دیگو کاستا در ژانویه نه به یوونتوس رفت و نه راهی لیگ عربستان شد و اکنون از بنفیکا پیشنهاد دارد و می‌تواند راهی لیگ پرتغال شود.

1470