لیندلوف: منچستریونایتد قادر به پیروزی برابر هرتیمی است

لیندلوف: منچستریونایتد قادر به پیروزی برابر هرتیمی است

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور لیندلوف مدافع سوئدی منچستریونایتد از کیفیت بالای هم تیمی‌هایش سخن گفت. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد موفق شد در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. این اولین پیروزی منچستریونایتد برابر بیگ سیکس در این فصل بود.

به نقل از سایت گل، ویکتور لیندلوف پس از پیروزی در دربی منچستر گفت: "ما همیشه با اعتماد به نفس و اطمینان بالا وارد تمام بازی‌ها می‌شویم. بازی کردن در خارج از خانه برابر تیم‌های سطح بالا بسیار سخت و دشوار است. پیروزی در برابر سیتی نشان داد که ما چه تیم خوبی هستیم و قادر به انجام چه کارهایی در داخل زمین خواهیم بود. ما باید به خودمان ایمان داشته باشیم و به تلاش و سخت‌کوشی خود ادامه دهیم و امیدوارم در ادامه نیز در بازی‌های خود پیروز شویم."

شیاطین سرخ با این پیروزی فاصله خود را با سیتیزن‌ها به 11 امتیاز کاهش داد. آن‌ها روز پنج شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان آث میلان خواهند بود و در لیگ برتر نیز پذیرای وست‌هم یونایتد خواهند بود.

آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی اف ای کاپ نیز باید به دیدار لستر سیتی بروند. یونایتد در صورت کسب جام در این فصل به اولین جام معتبر خود بعد از سال 2017 خواهند رسید.

4416