سوال روز/ حضور آصفی در فدراسیون فوتبال به چه دلیل بود؟

سوال روز/ حضور آصفی در فدراسیون فوتبال به چه دلیل بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی سابق وزارت امور خارجه امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا آصفی دیپلمات سابق و شناخته شده کشور با حضور در محل فدراسیون فوتبال جلسه ای با شهاب الدین عزیزی خادم رییس این فدراسیون برگزار کرد.

با توجه به تجربیات آصفی در امور بین الملل و وزارت خارجه به نظر می رسد رییس جدید فدراسیون فوتبال قصد دارد از توانمندی او در امور بین الملل بهره ببرد.

با نگاهی به سوابق آصفی مشخص می‌شود که او در مناصب مهم سیاسی حضور داشته است، از معاونت رئیس کل سازمان صدا و سیمای ایران در سال‌های نخست انقلاب اسلامی تا انتخاب به عنوان سفیر ایران در آلمان، مدیرکل آمریکا و مدیرکل غرب اروپا و سفیر ایران در فرانسه. آصفی همچنین سابقه فعالیت به عنوان معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان و سخنگوی وزارت امور خارجه ایران را هم در کارنامه خود دارد.

نقطه ورزشی کارنامه حمیدرضا آصفی، انتخاب به عنوان مشاور بین‌الملل فدراسیون فوتبال در دوره علی کفاشیان و مهدی تاج مهدی تاج بوده است، او که عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم است به احتمال زیاد در یکی دیگر از تجربه های فوتبالی خود باید کارش را به عنوان مشاور فدراسیون فوتبال در همان حوزه که تخصص بیشتری در آن دارد، یعنی در در امور بین الملل آغاز کند. تجربه ای که زیاد در آت موفق نبود.

7655