ماجرای مکالمه رئیس جدید بارسلونا با یک «دختربچه» در روز انتخابات چه بود؟

ماجرای مکالمه رئیس جدید بارسلونا با یک «دختربچه» در روز انتخابات چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روز یکشنبه یعنی در روز انتخابات ریاست بارسلونا ویدیویی از خوان لاپورتا (که به عنوان رئیس جدید بارسا برگزیده شد)، منتشر شد که وی خطاب به یک دختر می گوید:" وقتی 18 ساله شدی، به من زنگ بزن."

به گزارش فوتبالی، این ویدیو با جنجال زیادی همراه شد و حتی گروه های فمنیستی به لاپورتا حمله کردند و گفتند که رفتارهای ضدزن وی را محکوم می کنند. حتی جوانا باربانی یکی از اعضای کمپین انتخاباتی ویکتور فونت، دیگر نامزد ریاست بارسلونا در توییتی نوشت:" چنین رفتارهایی غیرقابل درک هستند. کلمه ای برای توصیف حسم در مورد این تصاویر وجود ندارد."

پس از چندین ساعت مملو از جنجال و حاشیه در نهایت دختر حاضر در ویدیو در توییتی در این باره توضیح داد:" من همان دختر حاضر در ویدیوی خوان لاپورتا هستم. دختری که البته 30 ساله است. این شوخی را انجام دادم چرا که عمه ام همیشه من را "دختربچه" صدا می زند. عمه ام به  لاپورتا گفت که با "دختربچه" (که منظورش من بودم) عکس بگیرد. درود بر بارسا."

البته به نظر می رسد لاپورتا که حالا رئیس بارسلونا شده باید روی حرفها و رفتارش دقت بیشتری داشته باشد تا از این جنجال های بیهوده دوری کند و دردسر بیشتری برای خودش درست نکند!

4125