تبریک مدافع منچستریونایتد به کاپیتان تیمش: کله بزرگی داری!

تبریک مدافع منچستریونایتد به کاپیتان تیمش: کله بزرگی داری!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد با پیروزی در روز یکشنبه در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی یکی از غیرمنتظره ترین نتایج فصل را رقم زد. 

به گزارش فوتبالی، تیم پپ گواردیولا پس از 21 برد پیاپی در مقابل منچستریونایتد شکست خورد. شیاطین سرخ با سه تساوی بدون گل پی پی در پی به بازی رسیده بودند اما خیلی سریع دروازه حریف را باز کردند.گابریل ژسوس در محوطه جریمه، آنتونی مارسیال را سرنگون کرد و برونو فرناندز گل اول را زد. لوک شاو نیز تیر خلاص را زد تا سیتی در این بازی مغلوب شود. 

هری مگوایر مدافع منچستریونایتد که در این فصل انتقادهای زیادی را تحمل کرده است در مقابل منچسترسیتی نمایش خوبی را داشت و اریک بایی دیگر مدافع شیاطین سرخ به او تبریک گفت.  مدافع ساحل عاجی مقابل سیتی بازی نکرد اما به شکلی متفاوت و نسبتا جالب در کامنتی اینستاگرامی از مگوایر تقدیر کرد. بایی برای وی نوشت:" عملکرد فوق العاده ای بود کاپیتان، تو کله بزرگی داری!"

پیام نسبتا عجیب بایی با واکنش های زیادی همراه شده است هر چند که به نظر می رسد سادگی و صمیمیت این پیام نیز مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت یکی از دلایل محبوبیت بایی در میان هواداران شیاطین سرخ همین ساده دل بودنش است که باعث چنین پیام هایی می شود!

4125