کدام بازیکنان جوان بیشترین دقایق را داشتند؟/ هالند سوم، وینیسیوس پنجم

کدام بازیکنان جوان بیشترین دقایق را داشتند؟/ هالند سوم، وینیسیوس پنجم

پایگاه خبری فوتبالی - مرکز تحقیقات سایس در گزارشی لیستی از بازیکنان جوان با بیشترین دقایق در لیگ های بزرگ اروپا منتشر کرده است. در این گزارش دقایق بازیکنان متولد اول ژانویه به بعد مورد بررسی قرار گرفته است که سه نفر اول لیست از بوندسلیگا هستند. جیدون سانچو باتجربه ترین است و آلفونسو دیویس از بایرن در رده بعدی است و در نهایت ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند سوم است.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید که در رده پنجم قرار گرفته تنها نماینده لالیگا است. اولین اسپانیایی لیست، فران تورس است که در رده هشتم جای گرفته و تجربه حضور در والنسیا و منچسترسیتی را دارد. 

البته طبیعتا در سالهای آینده چهره هایی نظیر بوکایو ساکا از آرسنال، گرینوود از منچستریونایتد، پدری از بارسلونا، رینا از دورتموند، کاماوینگا از رن و آنسو فاتی از بارسلونا را هم می توان به این رده بندی اضافه کرد.  اسون بوتمن بازیکن هلندی لیل در رده چهارم جای گرفته است. پدرو نتو از ولورهمپتون ششم است و فیل فودن از منچسترسیتی هم در رده هفتم قرار دارد. کولوسوفسکی پدیده سوئدی یوونتوس در رده نهم است و جاناتان دیوید از لیل هم در رده دهم دیده می شود.

سانچو و هالند هر دو از پدیده های دورتموند هستند که تیم آلمانی حساب ویژه ای روی درآمدزایی از فروش آنها باز کرده است.

4125