بمب نقل و انتقالاتی در سوئد: استقبال بدون ماسک از اسطوره ناپولی

بمب نقل و انتقالاتی در سوئد: استقبال بدون ماسک از اسطوره ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - مارک همشیک هنوز این خبر را به صورت رسمی تائید نکرده اما گوتنبرگ فقط ساعاتی تا جذب بازیکن اهل اسلواکی فاصله دارد. بازیکنی که زمانی به اسطوره هواداران ناپولی تبدیل شد، پس از دوره ای حضور در فوتبال چین حالا به اروپا برگشته و می خواهد در لیگ سوئد بازی کند. این بازیکن یکشنبه وارد سوئد شد و انتظار می رود که امروز انتقالش رسمی شود.

به گزارش فوتبالی، با وجود بحران کرونا، همشیک با استقبال گرمی از جانب هواداران گوتنبرگ مواجه شد چرا که آنها از خرید قریب الوقوع این بازیکن توسط تیمشان خوشحال هستند و شعارهایی نظیر "اوله اوله اوله، مارک، مارک" سر دادند. در واقع بسیاری از این جمعیت ماسک نداشتند و همین مسئله نگرانی هایی را در مورد شیوع کرونا ایجاد کرده بود.

مدیر و مدیر ورزشی گوتنبرگ هم در فرودگاه به استقبال همشیک رفتند. این بازیکن راهی هتل شد و منتظر تست پزشکی است تا به عنوان بازیکن آزاد به فوتبال اروپا برگردد.

همشیک در سوئد می تواند برای حضور در ترکیب تیم ملی اسلواکی برای یورو 2021 آماده شود. این بازیکن پس از مدتی حضور در دالیان از فوتبال چین جدا شد. او در 42 بازی در تیم چینی چهار گل زد و چهار پاس گل داد. همشیک اولین بازی خود در لیگ سوئد را در روز 20 فروردین مقابل اوربرو خواهد داشت.  این بازیکن اهل اسلواکی که چهار میلیون یورو می ارزد به ارزشمندترین بازیکن فوتبال سوئد مشترکا با حسنباویچ تبدیل خواهد شد. 

گوتنبرگ که اخیرا قهرمان جام حذفی سوئد شده، از سال 2007 نتوانسته قهرمان لیگ شود. این باشگاه که قدمتی 116 ساله دارد، تجربه دو قهرمانی جام یوفا در دهه هشتاد را هم دارد.

4125