توئیت منچستریونایتد در مورد برونو که با سیل کنایه‌ها همراه شد

توئیت منچستریونایتد در مورد برونو که با سیل کنایه‌ها همراه شد

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز بازیکن پرتغالی همه تلاشش را کرد تا تاثیر خود را در دربی شهر منچستر بگذارد. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که برونو به خاطر عملکردش در بازیهای بزرگ انتقادهای زیادی را تجربه کرده بود، برونو خیلی سریع و از روی نقطه پنالتی دروازه منچسترسیتی را باز کرد. در حقیقت شیاطین سرخ در همان شروع بازی با خطای گابریل ژسوس روی مارسیال در ورزشگاه اتحاد صاحب  پنالتی شدند.  برونو که تخصص ویژه ای در ضربات پنالتی دارد این بار هم به بهترین نحو گلزنی کرد.  البته لوک شاو گل بعدی را زد تا یونایتد پیروز شود و ترمز پیروزی های پیاپی تیم گواردیولا را بکشد. هر چند که منچستریونایتد شانس چندانی برای قهرمانی لیگ انگلیس ندارد اما این برد حیثیتی برای هواداران شیاطین سرخ خیلی مهم بود و شاید فکر کنید که اگر توئیت های هواداران منچستریونایتد را بعد از بازی دیشب ببینید با سیلی از تمجیدها مواجه می شود.  اما توئیت صفحه توئیتر منچستریونایتد در تمجید از برونو با سیل کنایه و انتقاد مواجه شده است.

صفحه توئیتر یونایتد تصویری از خوشحالی برونو در ورزشگاه اتحاد منتشر کرده است و نوشته است:"برخی می گویند که برونو در بازیهای بزرگ کاری انجام نمی دهد اما برونو این گونه پاسخ داد."

در حقیقت بسیاری از هواداران معتقد هستند که صفحه یونایتد زیاده روی کرده چرا که گلزنی از روی نقطه پنالتی چندان هم اتفاق افتخارآمیزی به شمار نمی رود و حتی دشمنان منچستریونایتد لقب "پناندس" را برای این هافبک انتخاب کرده اند.

4125