رادو در جام حذفی فیکس می شود؟

رادو در جام حذفی فیکس می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- گلر کروات قرمزها امیدوار است در جام حذفی فرصت حضور در ترکیب ثابت قرمزها را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس که در لیگ بیستم فقط یکبار فرصت حضور در قفس توری قرمزها را به دست آورده است امیدوار است با نظر کادر فنی مقابل مس نوین در بازی جام حذفی درون دروازه پرسپولیس قرار گیرد.

رادو که همواره در چند سال گذشته و حتی زمانی که ذخیره بیرانوند بود با روحیه و حرفه ای تمرنات خود را ادامه می داد این روزها هم زیر نظر داود فنایی با انگیزه بیشتری تمرینات خود را پشت سر خواهد گذاشت تا در صورت تشخیص کادر فنی باز هم این فرصت را داشته باشد تا شایستگی های خود را در دروازه پرسپولیس به نمایش بگذارد.

حامد لک که در لیگ بیستم سنگربان اول پرسپولیس است تا به اینجای کار یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر گذاشته است تا همچنان به عنوان دروازه بان شماره یک این تیم شناخته شود. شاید در ابتدای فصل این درخشش از سوی حامد لک قابل پیش بینی نبود اما این دروازه بان باتجربه به سرعت خودش را با شرایط بازی در پرسپولیس وقف داد و همان بازی اول توانست خودش را به کادر فنی و به ویژه هواداران پرسپولیس ثابت کند. لک در ادامه راه نیز کمتر دچار فراز و نشیب شد و مجموعه عملکرد او در لیگ نشان می دهد عملکرد فوق العاده ای داشته است.

در شرایطی که شاگردان یحیی گل محمدی قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر  باید در بازی جام حذفی مقابل مس نوین به میدان برود، این دروازه بان کروات امیدوار است با جلب نظر کادر فنی، به ویژه داوود فنایی درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

باید منتظر ماند و دید که آیا یحیی گل محمدی هم مانند دوره ای که برانکو سرمربی پرسپولیس بود، رادو را در بازی های جام حذفی به صورت فیکس در ترکیب ثابت قرار خواهد داد یا خیر.

7655