میهایلوویچ: برای ۱۵ سال تمرین ضربات ایستگاهی می‌کردم

میهایلوویچ: برای ۱۵ سال تمرین ضربات ایستگاهی می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی – دل پیرو و میهایلوویچ در یک برنامه ورزشی درباره ضربات ایستگاهی به بحث پرداختند. میهایلویچ حرف‌های جالبی درباره تمریناتش بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، دل پیرو که حالا به عنوان کارشناس برنامه‌ های ورزشی با اسکای اسپورت همکاری می‌کند با میهایلوویچ در رابطه با با تفاوت ضربات ایستگاهی دوران فعلی فوتبال و دوران خودشان  به صحبت پرداخت. میهایلوویچ گفته: در دورانی که ما بازی می‌کردیم اگر دیوارهایی مانند دیوار دفاعی‌های امروز مقابل ما قرار می‌گرفت می‌توانستیم با چشم های بسته گل بزنیم. حتی ۱۵ سال پس از خداحافظی من از فوتبال هنوز هم به تمرین می‌روم و بیشتر از تمام بازیکنانم ضربات ایستگاهی را به گل تبدیل می‌کنم.

میهایلوویچ در ادامه گفته: اینکه پس از پایان تمرین اصلی وقت بگذاری و بمانی تا تمرین کنی شور و عشق می‌طلبد. ما می‌ماندیم زیرا می‌خواستیم این کار را انجام دهیم. برای ۱۵ سال تمرین می‌کردم و هرگز کسی نیامد تا پیشنهاد دهد پس از تمرین کنار من بماند و ضربه ایستگاهی تمرین کنیم. همیشه به بازیکنان می‌گفتم باید این کار را انجام دهند زیرا ناگهان نمی‌توانید در زمین بدرخشید و باید تمرین کنید.

گفتنی است خود میهایلوویچ در دسامبر ۹۸ به همراه لاتزیو مقابل سمپدوریا از روی ضربات ایستگاهی هت‌تریک کرد.

1101