اولین ضربه لاپورتا به رئال مادرید؛ مذاکره با آلابا

اولین ضربه لاپورتا به رئال مادرید؛ مذاکره با آلابا

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپانیایی آس گزارش داده است که پینی زهاوی و فالی رمضانی وکلای داوید آلابا هفته گذشته در بارسلونا با خوان لاپورتا رئیس جدید بارسلونا که در آن زمان نامزد ریاست بود، ملاقات کردند. لاپورتا به وکلای آلابا گفت که در صورتی که به عنوان رئیس بارسلونا انتخاب شود، پیشنهاد رسمی ارائه خواهد داد و این بازیکن آچارفرانسه را به عنوان یکی از ستاره های پروژه جدیدش به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، آلابا توان حضور در پست دفاع چپ، دفاع میانی و هافبک دفاعی را دارد و به نوعی می تواند مشکلات بارسلونا را در پست های مختلف حل کند. داوید به تدریج می تواند جانشین آلابا شود که سنش بالا رفته و بیشتر مصدوم می شود و از سویی مشکلات بارسلونا در پست دفاع میانی را هم رفع خواهد کرد.

لاپورتا می داند که جذاب آلابا آسان نیست چرا که تیم هایی نظیر منچسترسیتی و بارسلونا به دنبال جذب او هستند و از سویی این بازیکن مبلغ بالایی را به عنوان پاداش انتقال می خواهد. اما فرمول هایی برای جلب رضایت این بازیکن وجود دارد. به طور مثال بارسا می خواهد با فروش کوتینیو و گریزمان بخشی از حجم دستمزدها در باشگاه را کم کند که این دستمزد می تواند به آلابا برسد. بازیکن اتریشی با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در تابستان به بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

4125