سیمئونه: همه تصور می‌کردند اتلتیکو با ۲۰ امتیاز اختلاف قهرمان می‌شود

سیمئونه: همه تصور می‌کردند اتلتیکو با ۲۰ امتیاز اختلاف قهرمان می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی مقابل رئال مادرید به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه پس از پایان بازی گفته: نمی‌خواهم با چیزی که می‌گویم تند بروم. من در حال حاضر با چیزهای مهمی ترک می‌کنم. با چیزهایی مانند بازی تیم و امتیازات که همه برای آن تلاش کردند. در فصلی که همه تصور می‌کردند اتلتیکو مادرید قرار است با ۲۰ امتیاز اختلاف قهرمان لالیگا شود. نمی‌دانم آن‌هایی که این حرف‌ها را می‌زدند چه فکری می‌کردند. تا انتهای راه مسیر سختی برای همه وجود داردو می‌خواهیم نسبت به سال گذشته بهتر کار کنیم.

سیمئونه درباره صحنه مشکوک داور گفت: چیزهای زیادی نسبت به مسائل داوری دارم تا نگران آن باشم. این صحنه را به داوران VAR و مردم واگذار می‌کنم. خودم را دخیل نمی‌کنم زیرا باید به چیزهای دیگری فکر کنم. آن‌ها به من گفتند در صحنه داوری راموس مقابل ایبار هم هند بوده. برای داوران سخت است تا یک شاخص وجود داشته باشد. روی زمین، روی هوا، شدت، پایین، بالا و  خیلی چیزهای دیگر.نگران این هستم که کدام تیم برنده می‌شود و کدام تیم استمرار دارد. VAR ما را در بسیاری از مسائل مانند آفساید یا پنالتی متقاعد کرده است.

سرمربی اتلتیکو درباره بازی هم گفته: به گل تبدیل کردن فرصت‌ها می‌تواند اجازه راحتی به شما بدهد. فرصت‌های زیادی داشتیم و تیبو مهارهای خوبی از ضربات کاراسکو و کوره‌آ داشت. تیم ما شجاع بود آن‌ها فرصت خوبی قبل از گل با بنزما داشتند که اوبلاک آن را متوقف کرد.

1101