پرسپولیس در بازار همچنان به دنبال مدافع/خط دفاع قرمزها تقویت می شود؟

پرسپولیس در بازار همچنان به دنبال مدافع/خط دفاع قرمزها تقویت می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات همچنان به دنبال جذب مدافع است.

به گزارش فوتبالی، قرمزها که طبق نظر کادر فنی و لیستی که یحیی گل محمدی به آنها ارائه داده بود اولویت خود را در نقل و انتقالات روی تقویت خط دفاع این تیم گذاشته بودند اما تا به اینجای کار موفق به جذب مدافع مدنظر یحیی گل محمدی نشده اند.

در حالی که طی روزهای گذشته فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو مذاکرات مثبتی را با مدیران پرسپولیس داشته و توافقات اولیه نیز برای این انتقال حاصل شده بود، مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو به‌تازگی مخالفت خود با جدایی فرجی و حضور این بازیکن در پرسپولیس را اعلام کرده است. 

فرجی که با توجه به وضعیت نابسامان مدیریتی باشگاه شهرخودرو قرار بود با پرداخت مبلغی شخصاً رضایتنامه خود را دریافت و سپس راهی پرسپولیس شود، با وجود تهیه مبلغ رضایتنامه، به‌دلیل مخالفت رحمتی برای جدایی از شهرخودرو با مشکل مواجه شده است.

یکی دیگر از گزینه های یحیی گل محمدی علی نعمتی دیگر مدافع شهرخودرو بود که قابلیت بازی در دفاع چپ و دفاع میانی را دارد اما روز گذشته گفته شد به دلیل مبلغ بالای رضایت نامه این بازیکن جذب او منتفی شد و از لیست قرمزها برای تقویت خط دفاع این تیم کنار رفت.

علیرضا ابراهیمی مدافع گلزن گل گهر سیرجان که ابتدای فصل هم بحث حضور او در جمع قرمزها مطرح شده بود با تاکید یحیی گل محمدی پیگیری های زیادی برای جذب او از سوی باشگاه صورت گرفت اما با مخالفت گل گهری ها حضور این مدافع هم در جمع شاگردان یحیی گل محمدی منتفی شد.

در این شرایط به نظر می‌رسد تنها نگرانی قرمزها مربوط به پست دفاع میانی است،جایی که تنها سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان حاضر هستند و احسان حسینی جوان و البته کامیابی نیا در پست غیرتخصصی به میدان خواهند رفت، البته پرسپولیس محمد انصاری را هم در اختیار دارد و به نظر می رسد یحیی در نیم فصل دوم به این مدافع که قابلیت بازی در دفاع میانی و دفاع چپ را دارد بیشتر میدان دهد.

 باید دید در فرصت باقی مانده، این تیم قادر خواهد بود آخرین صید خود در نقل و انتقالات را هم دنبال کند و تیمی کامل را آماده چهار رقابت لیگ برتر، جام حذفی، سوپرکاپ و لیگ قهرمانان آسیا کند یا همچنان با مدافعان حال حاضر خود مسابقات را ادامه خواهد داد.

7655