عکس؛ علاقه داور جنجالی دربی مادرید به بارسلونا لو رفت!

عکس؛ علاقه داور جنجالی دربی مادرید به بارسلونا لو رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - آلخاندرو هرناندز هرناندز پس از اتفاقات بازی رئال مادرید و اتلتیکو در روز یکشنبه به شدت مورد توجه و انتقاد است. در حقیقت این داور هند پنالتی به شدت مشکوک از جانب فلیپه را سوت نزد آن هم در حالی که گونزالس گونزالس سرپرست اتاق داور ویدیویی به او توصیه کرد که پنالتی بگیرد. بازیکنان و مدیران رئال مادرید از این تصمیم به شدت عصبانی شدند و در نهایت امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در پایان بازی گفت:" برای یک بار دیگر در مورد هرناندز هرناندز خوش شانس نبودیم."

به گزارش فوتبالی، این اولین باری نیست که داوری هرناندز هرناندز برای رئال مادرید جنجال ساز می شود. هواداران رئال مادرید در شبکه های اجتماعی به صحنه های دیگری اعتراض داشتند: دو پنالتی گرفته نشده روی واران در ال کلاسیکوی فصل 20-2019 در نیوکمپ، خطای سوارز روی مدافع فرانسوی در فصل 18-2017 که منجر به گل شد، مردود شدن گل سالم بیل در فصل 16-2015 به خاطر خطا روی آلبا آن هم در حالی که برخوردی صورت نگرفته بود، پنالتی گرفته نشده اومتیتی روی رونالدو در فصل 17-2016 و .. در همین فصل پنالتی مشکوک به سود حریف در بازی رئال مادرید و ویارئال.

از شب گذشته تصویری از یک صفحه روزنامه شامل مصاحبه ای با هرناندز هرناندز در روز 11 ژوئن 1994 به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. این داور که در آن زمان فقط 11 سال و 9 ماه  سن داشت در مصاحبه با یک نشریه محلی در این باره که تیم مورد علاقه اش کدام است، گفت:"قطعا بارسلونا." و روماریو و لادروپ را بازیکنان محبوبش دانسته بود، دو بازیکن سابق بارسلونا که البته دومی تجربه بازی در رئال را هم دارد.

4125