تیکدری: خطیبی با جدایی من مخالفت کرد

تیکدری: خطیبی با جدایی من مخالفت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر کرمانی تراکتور در ادامه بازیهای خوب، عملکرد مناسبی در بازی مقابل نساجی داشت و یک پاس گل هم داد و در نهایت شاهد پیروزی تیمش بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تراکتور با پیروزی در دیدار با نساجی توانست سه  امتیاز کسب کند و در کورس باقی بماند. مهدی تیکدری در این خصوص گفت: در رابطه با بازی نساجی باید بگویم در این بازی  نیاز به پیروزی داشتیم و  خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم. نساجی هم تیم خوبی است و تغییراتی در کادر فنی و بازیکنانش داشته است. همیشه در نیم فصل دوم تیم های که شاید  سقوط کنند چیزی برای از دست دادن ندارند و هرچه در توان دارند می گذارند ولی خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم. 

هافبک سرخپوشان تبریزی در مورد پاس گلی که به عباس زاده داد و عملکرد خوبش در زمین عنوان کرد: فکر می‌کنم که گل زدن  یا پاس گل دادن  حاصل زحمات کل تیم است و من توانستم به نحو احسن انجام این کار را انجام دهم و سانتر  کنم و عباس زاده گل بزند. خدا را شکر تونستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم چه از نظر هوادار چه مربی و چه خودم، توانستم یک بازی ایده‌آل انجام دهم.

او در مورد دیدار جام حذفی با شهرداری ماهشهر ادامه داد: جام حذفی به جام شگفتی ها معروف است پیش آمده که تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر تیم‌های لیگ برتری را ببرند ما  هم با یک تیم ماهشهری بازی داریم. قطعاً بازی سختی داریم و باید با تمام توان بازی کنیم که بتوانیم برنده بازی شویم چون از طریق جام حذفی رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا خیلی راحت تر است تا ماراتن لیگ برتر. 

این بازیکن که معاوضه شدنش با بازیکنان یکی، دو تیم لیگ برتری شنیده می‌شد و در نهایت در تراکتور ماندگار شد در این مورد گفت: قرار نبود من معاوضه شوم و اسم بردن از من شیطنت رسانه ها بود. من در لیست مازاد نبودم هرچند باشگاه هایی مثل مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به باشگاه تراکتور نامه زدند و باشگاه تراکتور و شخص آقای خطیبی برای جدایی من موافقت نکردند. 

تیکدری در پایان در مورد کار با رسول خطیبی افزود: آقای خطیبی هرجا بوده نتیجه گرفته و فعلا هم به خوبی داریم کار را پیش می بریم و امیدوارم بتوانیم به جایگاهی که حقمان است برسیم. ما تیم یکدلی داریم و میتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

7474