جنگ بر سر قهرمانی در لیگ بیستم/ شهریار نگرانی یحیی را برطرف می کند؟

جنگ بر سر قهرمانی در لیگ بیستم/ شهریار نگرانی یحیی را برطرف می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی-پرسپولیس در حالی روز گذشته از شهریار مغانلو رونمایی کرد که مهاجمان این تیم همچنان با مشکل گلزنی مواجه هستند.

به گزارش فوتبالی،مهاجم تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال بالاخره بعد از یک ماه مذاکرات سخت و ادامه دار به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد تا بتواند مشکل خط حمله این تیم را برطرف کند.

خط حمله قرمزها در مقایسه با دو رقیب جدی خودتا پایان هفته هفدهم با مشکل گلزنی مواجه بوده است، چراکه زوج عالیشاه و امیری در حقیقت هافبک هستند و هرگز نمی‌توانند به مهاجمانی مهارنشدنی در لیگ برتر تبدیل شوند و مهاجمانی هم که یحیی گل محمدی در اختیار داشت نتوانستند تا اینجای مسابقات مشکلات خط حمله این تیم را بر طرف کنند، اما در مقابل سپاهان تا این هفته از لیگ برتر با اختلاف صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر بوده و با درخشش قابل توجه سجاد شهباززاده، گل‌های بسیار زیادی به ثمر رسانده است. 

استقلالی‌ها نیز سه مهاجم سرحال و آماده را در اختیار دارند و با نفراتی مثل شیخ دیاباته، مهدی قایدی و ارسلان مطهری، همیشه می‌توانند برای هر مدافعی دردسر درست کنند. برتری پرسپولیس نسبت به این رقبا اما در فاز دفاعی شکل می‌گیرد. جایی که این تیم به ثبات خیره‌کننده‌ای رسیده و به سادگی مقابل هر رقیبی تسلیم نمی‌شود. 

جنگ بر سر قهرمانی در لیگ برتر بیستم، تا به اینجای مسابقات جنگ خطوط حمله استقلال و سپاهان با خط دفاعی پرسپولیس بوده است. هر تیمی که بتواند تعادل بیشتری به دست بیاورد و نقاط ضعفش را بهتر تقویت کند، شانس بیشتری برای موفقیت در این فصل خواهد داشت. قرمزها که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موفق شده اند مهدی ترابی و شهریار مغانلو را به خدمت بگیرند تلاش می کنند با حضور این دو بازیکن و بازگشت عیسی آل کثیر بعد از محرومیت 6 ماهه در خط حمله خود تحول ایجاد کنند تا بتوانند صدرنشینی خود را که توسط رقبا به خطر افتاده است دوام بیشتری بخشند.

پرسپولیسی ها که با مشکل دریافت کارت بازی بازیکنان به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات داخلی خود مواجه شده بودند بالاخره روز گذشته با تعهدی که مدیران این باشگاه در فدراسیون فوتبال داده اند و پرداخت بخشی از بدهی های خود حالا با حل این مشکل می توانند از بازی جام حذفی مقابل مس نوین از بازیکنان جدید خود استفاده کند تا در تقابل با تیم لیگ 2 بازیکنان جدید خود را برای رقابت در لیگ برتر آماده کند.

یحیی گل محمدی امیدوار است تا با حضور مغانلو، ترابی و در ادامه عیسی آل کثیر بتواند مشکلات خود در خط حمله را برطرف کرده و امیدوارتر به پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر برسد،موضوعی که این روزها با حضور حریفان سرسختی مانند سپاهان، استقلال و فولاد کمی سخت تر به نظر می رسد.

7655