زیدان: خودم را درگیر داوری نمی‌کنم/ تا انتها راه زیادی مانده

زیدان: خودم را درگیر داوری نمی‌کنم/ تا انتها راه زیادی مانده

پایگاه خبری فوتبالی – زیدان به تصمیم داور در دیدار شب گذشته احترام می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در جریان دیدار اتلتکو مادرید و رئال مادرید در یک صحنه توپ به دستان فیلیپه برخورد کرد و بسیاری اعتقاد داشتند داور بازی باید پنالتی بگیرد اما چنین اتفاقی رخ نداد. داور بازی، آلخاندرو هرناندز صحنه را حتی بازبینی کرد اما رای به پنالتی نداد.

زین‌الدین زیدان پس از پایان بازی در این رابطه گفته: مانند همیشه خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم. می‌دانیم که داور کار سختی دارد. باید به تصمیم گرفته شده احترام بگذاریم و این وظیقه ما است. می‌دانیم که تحت هر شرایطی، سخت بود. تصمیم گرفته شده،‌ مسئولیت داور بود. بازیکنان می گفتند پنالتی بوده اما داور این‌گونه اعتقاد نداشت.

کریم بنزما گل تسای را مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند تا رئال بالاتر از بارسلونا قرار گیرد زیدان می‌گوید: نیمه اول به حریف تعلق داشت و نیمه دوم به ما. در پایان بهترین و مهم‌ترین مسئله این بود که نیمه دوم را در اختیار گرفتیم. این هدف ما برای پیش‌روی بود. می‌دانیم که راه زیادی تا انتها مانده و و تا انتها هم می‌جنگیم. هم چیز می تواند تغییر کند. می‌دانیم که می‌توانیم همه چیز را بهبود ببخشیم. مهم‌ترین نکته این است که نیمه دوم به ما تعلق داشت.

1101