ملی پوش گیتی پسند در صدر بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال

ملی پوش گیتی پسند در صدر بهترین گلزنان لیگ برتر فوتسال

پایگاه خبری فوتبالی- با پایان مرحله اول لیگ برتر فوتسال، سعید احمد عباسی بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند در صدر بهترین گلزنان قرار دارد و از بیشترین شانس برای کسب عنوان آقای گلی برخوردار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مرحله اول لیگ برتر فوتسال در شرایطی به پایان رسید که سعید احمدعباسی بازیکن راس تیم گیتی پسند با به ثمر رساندن ۱۵ گل در کنار روح الله ایثاری بازیکن تیم فردوس قم در صدر جدول گلزنان قرار دارد اما با توجه به پایان بازی‌های فردوس در لیگ برتر، ملی پوش گیتی پسند از بیشترین شانس برای کسب عنوان آقای گلی برخوردار است.

نکته جالب اینکه جدی ترین تعقیب کننده او یعنی حمیدرضا ره انجام نیز در تیم راگا حضور داشت که این تیم نیز بازی‌هایش در لیگ برتر به پایان رسیده است. ره انجام با ۱۴ گل زده با لیگ برتر این فصل خداحافظی کرد و از این بابت خطری عباسی را تهدید نمی کند. سه بازیکن نیز با ۱۳ گل زده در صدد کسب عنوان آقای گلی هستند. شهاب طالبی از مقاومت البرز،علی مروتی از سن ایچ ساوه و قدرت بهادری از گیتی پسند مترصد فرصتی برای صعود به صدر جدول گلزنان هستند.

فرهاد فخیم ستاره مس سونگون و مهدی جاوید آقای گل چند فصل اخیر لیگ برتر از تیم کراپ هم با ۱۱ گل زده از شانس آقای گلی برخوردارند در حالی که کامبیز گمرکی بازیکن تیم کوثر اصفهان نیز با ۱۱ گل زده این شانس را دارد تا در مرحله دوم که تیمش برای بقا می جنگد گل های زده خود را بیشتر کند.

7474