رسمی؛ لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا شد

رسمی؛ لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا شد

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره انتظارات به سر رسید و رئیس جدید باشگاه بارسلونا هم مشخص شد و او کسی نبود جز "خوان لاپورتا".

به گزارش فوتبالی، با طی شدن مراحل انتخاباتی، امروز آخرین گام از انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار شد و افراد مختلف به طور حضوری پای صندوق های رای رفتند تا رئیس جدید باشگاه بارسلونا را مشخص کنند. در واقع بارسلونا پس از استعفای بارتومئو در ماه های گذشته، بدون ریاست به کار خود ادامه می‌داد.

خوان لاپورتا، فریچا و ویکتور فونت، سه نامزد اصلی در این انتخابات باشگاه بارسلونا بودند که در نهایت خوان لاپورتا با کسب بیشترین درصد آرا، توانست رقبای خود را شکست داده و به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شود. آمار این انتخابات بالاخره رسمی و نهایی شد. پیش‌تر رسانه‌های کاتالان هم انتخاب خوان لاپورتا را پیش بینی و اعلام کرده بودند.

در هر صورت باید دید که دوران جدید بارسلونا با مدیریت خوان لاپورتا که پیش‌تر هم سابقه مدیریت بارسا را دارد به چه شکل پیش خواهد رفت و رفتار او در قبال قضایای مختلف مثل قرارداد لیونل مسی و همچنین بدهی های مالی هنگفت باشگاه بارسلونا به چه شکل خواهد بود. آبی و اناری پوشان دوران سختی را با بارتومئو تجربه کرده بودند.

1470