وکیا در گفت و گو با فوتبالی: به سلیقه امیر قلعه‌نویی احترام گذاشتم/ کار کردن با مهدی رحمتی آسان است

وکیا در گفت و گو با فوتبالی: به سلیقه امیر قلعه‌نویی احترام گذاشتم/ کار کردن با مهدی رحمتی آسان است

پایگاه خبری فوتبالی- یوسف وکیا با جدایی از گل گهر سیر جان راهی مشهد و تیم شهر خودرو شد و دو بازی است که زیر نظر سید مهدی رحمتی کار میکند.

به گزارش فوتبالی، یوسف وکیا در مورد پیروزی شهرخودرو مقابل پیکان به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود و ما حریف خود را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت پیکان را می شناختیم و توانستیک  سه امتیاز را بگیریم و یکی،دو  پله در جدول بالاتر برویم.

ام  در مورد صحنه‌ای که پیکانی‌ها معتقدند به نفعشان پنالتی گرفته نشده است ادامه داد:  داور نزدیک  صحنه بود و من با  حسین هم که صحبت کردم گفت برخوردی  نبوده و من نمی‌توانم نظر بدهم که پنالتی  بود یا نه.

این بازیکن در مورد کار کردن با سید مهدی رحمتی عنوان کرد:  کارکردن با آقا سید خیلی راحت تر از چیزی است که  فکر می کردم . من فکر می کردم  سخت باشد اما همه چیز خوب است و آقای رحمتی  بسیار باشخصیت است و می توانیم خیلی راحت زیر نظرش بازی کنیم و بازیکن اذیت نمی شود.

این بازیکن که نیم فصل اول را در گوهر سیرجان حضور داشت و آن طور که باید به او‌ بازی نرسید  در مورد اینکه آیا اذیت شد و  اینکه از دست کسی ناراحت است یا خر عنوان کرد: فوتبال است و یکسری از مسائل دست من نیست. من تمام تلاشم را کردم و هر جور شد تمریناتم را انجام دادم و به سلیقه آقای قلعه نوعی احترام گذاشتم. به هر حال  مربی است که تشخیص می‌دهد به بازیکن میدان بدهد و در نهایت تصمیم گرفتم که از جمع آنها جدا شوم و به شهر خودرو بیایم

 مدافع شهر خودرو  در مورد دیدار با ذوب آهن در جام حذفی افزود:  در جام حذفی هر تیمی از  موقعیت هایش استفاده کند مسلماً برنده بازی می‌شود و ذوب آهن هم بازی با ماشین سازی را برده و از لحاظ فنی تیم خوبی است ولی ما هم توانستیم پیکان را ببریم و شرایط مان را بهتر کنیم. فقط امیدوارم اتفاقی بیفتد که دل هواداران شاد شود.

وکیا در پایان افزود: جا دارد به غیر از آقای رحمتی از کمک‌هایش که جو  بسیار صمیمانه ای را در تیم درست کردند  و باعث شد و ما فکر کنیم که همگی برادر هستیم صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم که به همراه شهرخودرو روزهای خوبی را داشته باشیم.

۱۱۲۲