فریبا: مدیریت باشگاه یار فکری نبود/ استقلال نتیجه بگیرد هویت مد نظر به تیم مجیدی بر می گردد

فریبا: مدیریت باشگاه یار فکری نبود/ استقلال نتیجه بگیرد هویت مد نظر به تیم مجیدی بر می گردد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت باشگاه در زمان حضور فکری یار او نبود و ا ز جدایی این مربی ناراحت شدم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، بهتاش فریبا، در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال و اولین پیروزی این مربی با آبی پوشان مقابل فولاد اظهار داشت: در ابتدا می خواهم به محمود فکری و کادرش خسته نباشید بگویم، او در شرایطی به استقلال آمد که خیلی از بازیکنانش را در اختیار نداشت و با مشکلاتی مثل کرونا گرفتن بازیکنان مواجه بود ولی در نهایت این تیم را در جایگاه سوم جدول تحویل داد.

وی افزود: از نظر من مدیریت باشگاه یار فکری نبود و از جدایی این مربی ناراحتم چون نمی خواستم فکری هم مثل منصوریان در استقلال بسوزد ولی به هر حال او جوان است و می تواند دوباره در یک تیم دیگر کارش را شروع و خودش را ثابت کند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: به عنوان یک هوادار همیشه وظیفه خود می دانم از سرمربی تیم، هر کس که می خواهد باشد، حمایت کنم.من قائم به فرد نیستم و تمامی سرمربیان استقلال مورد حمایت من بودند و فکر نمی کنم کسی از من مصاحبه ای دیده باشد که علیه سرمربی تیم صحبت کرده باشم، هر چند وظیفه دارم حق را بگویم که اگر نگویم کار غلطی کرده ام.الان هم تمام قد پشت مجیدی هستم و از همه پیشکسوتان استقلال می خواهم که از وی حمایت کنند.

فریبا ادامه داد: با نتیجه ای که در بازی استقلال و فولاد رقم خورد فاصله تیم ها کمتر شد و این یک شانس خوب برای استقلال است که ان شاالله امسال صاحب جام شود.در مورد مسائل فنی بازی هم صحبتی ندارم چون اعتقاد دارم اگر استقلال برنده شود حواشی کمتر و مسائل دیگر دیده نمی شود. امیدوارم مدیریت پشتیبان مجیدی باشند ضمن آنکه عوامل بیرونی هم دست از سر استقلال بردارند تا به امید خدا این تیم برای قهرمانی حرکت کند.

وی با اشاره به این موضوع که این تیم استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد در خصوص اینکه مجیدی در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد قبل از قهرمانی به فکر هویت از دست رفته این تیم است خاطرنشان کرد:شخصیت تیمی در همه دنیا مهم است، اگر قرار است چه در ایران و چه در آسیا با شخصیت تر شویم، به غیر از کسب نتایج خوب شخصیت مد نظر مجیدی بر نمی گردد.این تیم مطمئنا اگر خوب نتیجه بگیرد شخصیتی که مجیدی به آن اشاره کرده بر می گردد و تیم روی دور می افتد.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص خیلی ها معتقدند کادر فنی مجیدی در حد استقلال نیست افزود:مجیدی برای سومین بار است که به استقلال آمده و همه از وضعیت فنی او خبر داریم، فراز کمالوند هم سالها در فوتبال ایران مربیگری کرده و از تجربه خوبی برخوردار است. برای شما مثالی می زنم، نویدکیا زمانی که بازی می کرد فوتبالیست باهوشی بود و وقتی هدایت سپاهان را پذیرفت یک مرد با تجربه مثل مرزبان کنار خود قرار داد، حالا مجیدی هم که بازیکن باهوشی بوده با قرار دادن کمالوند در کنار خودش،دوباره هوش خوبش را نشان داد.

وی تصریح کرد: یک عده هم معتقدند که کمالوند قبلا گرایش رنگی داشته ولی در فوتبال حرفه ای باید این مسائل را فراموش کرد و اصلا نباید به آن پرداخت.صالح مصطفوی هم فردی است که او را خوب می شناسم. او در امر آنالیز یک فرد بسیار قوی است و کنار افراد بزرگی کار کرده و ایده های خوبی دارد.در مورد آقای نوشادی هم همه چیز مشخص است و کسی که 70-80 کتاب در مورد رشته خودش نوشته قطعا فردی به روز است. امیدوارم همه این نفرات کنار هم یک کادر خوب و منسجم بسازند تا استقلال موفق شود.

4344