پیولی: به تیمم افتخار می‌کنم/ بازی مقابل منچستریونایتد بسیار جذاب خواهد بود

پیولی: به تیمم افتخار می‌کنم/ بازی مقابل منچستریونایتد بسیار جذاب خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی آث میلان از عملکرد بازیکنانش بسیار خوشنود است. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز میلان موفق شد با حساب 2 بر صفر در خانه هلاس ورونا، به پیروزی و با یک بازی بیشتر به 3 امتیازی اینتر برسد. در این دیدار برای میلان کرونیچ و دیگو دالوت گلزنی کردند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، پیولی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما وقتی در کنار هم دیگر هستیم، بسیار تیم بهتری می‌شویم. ما حتی علی رغم غیبت چند بازیکن مهم خود هنوز "تیم" هستیم. آدم‌های فضایی نیستیم و ممکن است اشتباه کنیم، اما مسیر خود را می‌دانیم. مشکلات به ما کمک می‌کنند تا پیشرفت کنیم. ما حریفان سرسختی داریم. بازی برابر ورونا چالش برانگیز بود. در این دیدار نیز همانند دیدارهای پیشین به مشکل خوردیم."

روسونری‌ها روز پنج شنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه الدترافورد مهمان منچستریونایتد خواهند بود. پیولی در این باره نیز گفت: "حالا یک بازی سخت برابر منچستریونایتد داریم. کار مشکلی در پیش داریم، اما بابت آن هیجان زده‌ایم. بابت در اختیار داشتن این تیم جوان بسیار خوشحالم، اما انتظار ثبات داشتن از آن‌ها کمی دشوار است. ما از کیفیت و نقاط ضعف خود آگاهیم. در تلاشیم تا کیفیت خود را بالاتر ببریم."

4416