کلوپ پس از شکست برابر فولام: مشکل اصلی لیورپول گل نزدن است

کلوپ پس از شکست برابر فولام: مشکل اصلی لیورپول گل نزدن است

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، فاز هجومی تیمش را بزرگ‌ترین مشکل این روزهای لیورپول خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلستان، لیورپول در آنفیلد با یک گل مغلوب فولام رده هجدمی شد! این ششمین باخت متوالی قرمزها در آنفیلد بود. این باخت باعث شد تا لیورپول بیشتر از قبل در خصوص کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد نگران شود. 

یورگن کلوپ پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "لحظاتی بودند که می‌توانستیم در آن تاثیر بیشتری روی بازی بگذاریم. دریافت گل پیش از پایان نیمه اول وضعیت تیم را بهم ریخت. ما تلاش کردیم تا واکنش خوبی نشان دهیم و بازیکنانم این را به خوبی نشان دادند، اما نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و این مشکل بزرگی است. فولام برای ما مشکلاتی ایجاد کرد و این کاملا واضح بود. آن‌ها در وضعیت خوبی به ثمر می برند. فکر می‌کنم که همه دوست دارند که فولام فصل بعد نیز در لیگ برتر حضور داشته باشد. قضاوت کردن کار بسیار راحتی هست و همه فکر می‌کنند که بازیکنان حریف بیشتر از ما عطش پیروزی داشتند، ولی این برای من مشکل به حساب نمی رود. لازم نیست اینجا باشم و به شما بگویم که ما برای این و برای آن می‌جنگیم."

لیورپول از نظر تهاجمی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. آن‌ها پس از پیروزی 7-0 مقابل کریستال پالاس در ماه دسامبر، در 8 بازی از 14 بازی اخیر نتوانستند گلی به ثمر برسانند و در 3 بازی از چهار دیدار قبلی خود موفق به گلزنی نشدند. 

4416