عکس؛ کراوات آبی فرگوسن در شهرآورد منچستر سوژه شد!

عکس؛ کراوات آبی فرگوسن در شهرآورد منچستر سوژه شد!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دیداری جذاب و نسبتا حساس میان منچستریونایتد و منچسترسیتی، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به میزبانی منچسترسیتی برگزار شد و سرالکس فرگوسن، سرمربی اسبق و اسطوره‌ای باشگاه منچستریونایتد هم برای دیدن این بازی به ورزشگاه اتحاد آمده بود اما رنگ کراواتی که او مورد استفاده کرده بود، تبدیل به سوژه‌ای برای برخی از رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، اختلاف خوبی نسبت با سایر تیم ها ایجاد کرده و در مسیر قهرمانی قرار گرفته است و باید دید که چه زمانی قهرمانی اش قطعی خواهد شد. البته شاگردان گواردیولا در دربی منچستر عملکرد خوبی نداشتند و مقابل منچستریونایتد نتوانستند بازی همیشگی خود را نشان دهند.

نکته‌ای که روی سکو های ورزشگاه اتحاد در این بازی جلب توجه می‌کرد و مورد توجه قرار گرفت، حضور الکس فرگوسن در ورزشگاه بود، البته او که بیشتر اوقات از کراواتی به رنگ قرمز استفاده می‌کرد، این بار از کراواتی به رنگ آبی استفاده کرده بود که این نکته قدری جالب بود، البته رنگ آبی کراوات او با رنگ لباس منچسترسیتی متفاوت بود و کاملا به رنگ آبی دیگری بود و آبی آسمانی نبود.

1470