لیورپول 0-1 فولام؛ وضعیت اسف بار کلوپ در آنفیلد هنوز ادامه دارد

لیورپول 0-1 فولام؛ وضعیت اسف بار کلوپ در آنفیلد هنوز ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم لیورپول و فولام از هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. 

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول بازی برابری از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. در حالی که لیورپول روی کاغذ منتظر یک برد و 3 امتیاز آسان بود، اما در حد انتظار هواداران خود اصلا بازی خوبی از خود در نیمه اول به نمایش نگذاشت. سرانجام در دقیقه 45 این ماریو لمینا هافبک فولام بود که موفق شد گل اول فولام را به ثمر برساند تا شاگردان اسکات پارکر پیروز به رختکن بروند. 

در نیمه دوم لیورپول کاملا هجومی بازی را آغاز کرد و اصلا اجازه پیشروی به مهمان نمی داد. آن‌ها مالک توپ و میدان بودند و چند موقعیت نیز سمت دروازه آرئولا نیز خلق کردند، اما هیچ کدام ثمر بخش نبود تا بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد. 

این ششمین باخت متوالی لیورپول در آنفیلد بود. آن‌ها پیش از فولام در برابر چلسی، اورتون، منچسترسیتی و برایتون نیز شکست خورده بودند. لیورپول با این باخت 43 امتیازی باقی ماند و در جایگاه هفتم قرار گرفت. 

فولام با این پیروزی، 26 امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل هنوز در رده هفدهم قرار دارند. آن‌ها با این پیروزی حالا می‌توانند امید زیادی برای بقا در این فصل داشته باشند. 

4416