فوری/ نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال و سرپرستی تیم ملی استعفا کرد

فوری/ نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال و سرپرستی تیم ملی استعفا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دبیرکل فدراسیون فوتبال از همه سمت هایش استعفا کرد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی بعد از انتخاب شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، این خبر منتشر شد که مهدی محمدنبی از سمت خود استعفا خواهد داد.

نبی البته در روز برگزاری انتخابات حاضر نشد به این سوال پاسخی دهد  و یکی دو روز بعد با خبرگزاری ایسنا مصاحبه کرد و گفت دلیلی برای استعفا نمی‌بیند منتهی طبق اطلاعات فوتبالی، او در نامه‌ای به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، از سمت خود استعفا داده است.

دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال در این نامه ضمن تبریک به تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال، دلیل کناره‌گیری‌اش را باز گذاشتن دست عزیزی خادم برای انتخاب دبیر کل عنوان کرده است. او که 18 فرودین ماه 99 به صورت رسمی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود، از تمام سمتهایش در فدراسیون استعفا داده است. نبی با هدف اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات از سوی هیات رییسه‌ای که بهاروند، سرپرست آن بود، به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال انتخاب شد و البته همان اول کار، ای اف سی و فیفا دبیرکلی او را قبول نمی‌کردند تا در نهایت طی مذاکراتی از سوی فدراسیون و شخص بهاروند با مدیران ای اف سی، او به عنوان دبیرکل از سوی ای اف سی پذیرفته شد.

نبی این اواخر کار سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران را انجام می داد و در اردوهای داخلی و خارجی، کنار تیم ملی فوتبال ایران بود.

1984