اخباری: هنوز هم قارتال هستم!

اخباری: هنوز هم قارتال هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تراکتور می‌گوید تماشاگران این تیم هنوز او را با لقب قدیمی‌اش صدا می‌زنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، محمدرضا اخباری بعد از ماه‌ها سکوت مصاحبه مفصلی در مورد شرایط تراکتور و خود انجام داد که در زیر می‌خوانید:

می‌خواهیم در کورس بمانیم

بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان که در آنجا نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، هم‌قسم شده بودیم تا در دیدار با نساجی برنده شویم و این موضوع خیلی برایمان مهم بود چون نمی‌خواستیم از کورس عقب بمانیم. تمام تلاشمان را کردیم و البته این نکته را باید بگویم که تیم نساجی واقعا عالی بازی کرد و به آنها تبریک می گویم. مطمئن هستم در ادامه راه نساجی نتایج خوبی می‌گیرد و جایگاهش در جدول تغییر می‌کند. امیدوارم تراکتور هم بعد از این نتایج بهتری بگیرد که در کورس باقی بمانیم و به بالای جدول برسیم.

همه از کیفیت مربی دروازه‌بان‌های ما باخبر هستند

مربی دروازه‌بان‌هایمان خیلی به من کمک کرده و در این مدت هم باشگاه و هم هواداران از کیفیت آقای آلین با خبر هستند، به کمک ایشان تمرینات خیلی خوبی را برگزار کردم تا بدنم آماده شود. به کمک بچه‌ها نیز توانستم در بازی با نساجی عملکرد خوبی داشته باشم و از تمام آنها تشکر می‌کنم.

تیم بزرگی هستیم و به قهرمانی فکر می‌کنیم

به دلیل اینکه تیم بزرگی هستیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در هر جامی که شرکت می‌کنیم، بهترین نتایج را بگیریم. سال گذشته نیز در جام حذفی ابتدا با تیم‌های لیگ پایین شروع کردیم و در نهایت توانستیم قهرمان شویم. برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی روبروی ما قرار بگیرد و فقط به برد فکر می‌کنیم.

باید تمام قد از آقای خطیبی حمایت کنیم

الان هفته دومی است که آقای خطیبی هدایت تراکتور را در دست گرفته و تغییراتی را در تیم به وجود آوردند که از نظر من مثبت بوده است؛ تغییرات در کادرفنی تصمیم باشگاه بوده و در یک‌سری مواقع اتفاقاتی می‌افتد که باشگاه تصمیم می‌گیرد با مربیان  قطع همکاری کند یا خود مربیان نمی‌خواهند که ادامه دهند ولی به نظرم هم ما و هم هواداران باید این قضیه را به فال نیک بگیریم و تمام قد از تیم و سرمربی حمایت کنیم تا ان‌شاالله بتوانیم در سه جام باقی مانده نتایج خوبی کسب کنیم. من قبلا تجربه کار با آقای خطیبی را نداشتم ولی در چند مقطع در تماس بودیم، اما افتخار شاگردی او نصیبم نشده بود ولی الان در خدمت ایشان هستیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم به همراه آقای خطیبی به موفقیت برسیم.

کلین‌شیت برایم اهمیتی ندارد

خدا را شکر توانستم تا این جای فصل برای تیمم مفید باشم و به شخصه برایم کلین‌شیت ارزش و اهمیتی ندارد و فقط به برد تیمم فکر می‌کنم. دوست دارم مثل بقیه بچه‌ها به تراکتور کمک کنم. خوشحالم که توانستم از پس این قضیه بر بیایم و امیدوارم در ادامه فصل با تیم خوبی که داریم به نتایج خوبی برسیم.

حضور ستاره‌ها در تیم ما طبیعی است

بخاطر اینکه تراکتور مدعی است، هرساله بازیکنان با کیفیتی به خدمت می‌گیرد. از وقتی که من یادم است و در این چند سالی که در تراکتور هستم، همیشه بازیکنان مدعی در تیم ما بودند و این یک چیز طبیعی است. همان‌طور که داخل تیم‌های دیگر هم بازیکنان مدعی وجود داشتند و از یک طرف پر هوادار بودن و از طرفی مدعی بودن همیشه موجب شده مدعی بالای جدول باشیم  و هر روز تلاش می‌کنیم که انتظارات خودمان و هواداران را برآورده کنیم.

هنوز هم من را قارتال صدا می‌کنند

قارتال یا کارآگاه گجت؟ نه هنوز روی همان القاب قدیمی پافشاری می‌کنند. ما هواداران را در استادیوم نداریم و این امتیاز منفی برای ما محسوب می‌شود ولی در صفحات مجازی با همان القابی که قبلاً انتخاب کرده بودند، همچنان به من لطف دارند.

با افتخار در خدمت تیم ملی خواهم بود

من به نگاه مربیان تیم ‌ملی امیدوار هستم و کارم را به به صورت حرفه‌ای و با قدرت و رو به جلو انجام می‌دهم. کادر فنی تیم ملی کل لیگ را رصد می‌کند و اگر صلاح بدانند من را دعوت کنند با افتخار می‌روم و کمک می‌کنم.

صلاح دانستم در تراکتور بمانم

در فصل نقل و انتقالات یک پیشنهاد رسمی به باشگاه ما شد که معاوضه با یک دروازه‌بان به همراه پولی بود که می‌خواستند به باشگاه بدهند ولی من خودم صلاح دانستم ادامه راه در تراکتور باشم و به همراه بچه‌ها به تیم کمک کنم.

هواداران در صفحه مجازی ما را کمک کنند

از هواداران تراکتور می‌خواهم الان در استادیوم نیستند، با دعاهایشان و در صفحه مجازی به بازیکنان تراکتور کمک کنند. به نظرم می‌شود  به تراکتور  امیدوار بود، کل مجموعه باشگاه هر روز در تلاش هستند و هیچ چیزی جز پیروزی و شادی دل هواداران ما را راضی نمی‌کند.

7474