توخل: چلسی برای پیروزی مقابل اورتون باید در بالاترین سطح خود باشد

توخل: چلسی برای پیروزی مقابل اورتون باید در بالاترین سطح خود باشد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل در خصوص دیدار چلسی برابر اورتون به بازیکنانش هشدار داد. 

به گزارش فوتبالی، دو شنبه شب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، چلسی از ساعت 21:30 در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان اورتون خواهد بود. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است، زیرا دو تیم در حال رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد هستند. 

به نقل از سایت گل، توخل در خصوص بازی گفت: "اورتون فصل را با بسیار خوب آغاز کرد. آن‌ها در ابتدا موفق شدند در خانه تاتنهام به پیروزی برسند و 3 هفته پیش نیز در آنفیلد برنده شدند و هنوز در شرایط خوبی به سر می‌برند. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. ترکیب آن‌ها مخلوطی از قدرت فیزیکی بالا و استعداد است. کارلو آنچلوتی می داند که چگونه این روند خوب را ادامه دهد. ما از بازی‌های سخت و چالش برانگیز استقبال می‌کنیم، زیرا باعث می‌شود که ما رو به جلو حرکت کنیم و همچنان به پیشرفت ادامه دهیم. برای پیروزی در این بازی‌ها باید در بالاترین سطح خود باشید و ما برای چنین چیزی در استمفورد بریج هستیم."

از زمان انتخاب شدن توخل به سمت سرمربی‌گری چلسی، آن‌ها در 10 بازی هرگز طعم شکست را نچشیده‌اند و حتی در مقابل اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیدند. 

شاگردان توخل در حال حاضر با 47 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و اورتون نیز با یک بازی کمتر نسبت به آبی‌های لندن با 46 امتیاز در جایگاه پنجم هستند. 

4416