عکس؛ حرکات بامزه رونالدو با هافبک سابق بارسلونا روی نیمکت!

عکس؛ حرکات بامزه رونالدو با هافبک سابق بارسلونا روی نیمکت!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته یوونتوس در این هفته از رقابت‌های سری آ موفق شد با نتیجه سه بر یک لاتزیو را شکست داده و سه امتیاز بازی را به دست آورد. در این بازی کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت تیمش حاضر نبود و کار را از روی نیمکت آغاز کرد. او در دقیقه 70 وارد زمین شد و علت این قضیه این بود که پیرلو می‌خواست به رونالدو برای بازی مقابل پورتو استراحت دهد.

به گزارش فوتبالی، اما به نظر می‌رسد که کریستیانو رونالدو با آرتور ملو در یوونتوس، بسیار صمیمی شده است، چرا که رونالدو روی نیمکت کنار او نشسته بود و با هم با شوخی و خنده بازی را تحلیل می‌کردند و به اتفاقات بازی می‌خندیدند. تصاویر حرکات بامزه آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شد و در شبکه‌های اجتماعی هم دست به دست شد.

آرتور ملو در تابستان گذشته از بارسلونا راهی یوونتوس شد. در واقع این بازیکن با میرالم پیانیچ معاوضه شد و بازیکن بوسنیایی از یووه به بارسلونا پیوست. با توجه به اینکه آرتور برزیلی است و زبان مشترکی میان برزیلی ها و پرتغالی ها وجود دارد، به نظر می‌رسد که او در این مدت با کریستیانو رونالدو بسیار صمیمی شده است و ارتباط خوبی با فوق ستاره پرتغالی دارد.

1470