زوج رونالدو در بازی حساس مقابل یاران طارمی چه کسی خواهد بود؟

زوج رونالدو در بازی حساس مقابل یاران طارمی چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی -  در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با نتیجه دو بر یک در خارج از خانه مقابل پورتو شکست خورد و اکنون به کامبک در خانه مقابل پورتو نیاز دارد تا بتواند به مرحله‌ی یک چهارم نهایی این فصل از مسابقات چمپیونزلیگ صعود کند و همچنان برای قهرمانی شانس داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، در بازی رفت، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو خیلی زود گلزنی کرد و عملکرد خوبی داشت. اکنون باید دید که در بازی برگشت چه عملکردی خواهد داشت. این بازی در همین هفته برگزار می‌شود.

شب گذشته یوونتوس مقابل لاتزیو به میدان رفت و با نتیجه‌ی سه بر یک به پیروزی رسید. آندره آ پیرلو برای این بازی به کریستیانو رونالدو استراحت داد تا او برای بازی مقابل پورتو آماده باشد. پیرلو در بازی مقابل لاتزیو از زوج موراتا و کولوسوسکی استفاده کرد اما در بازی مقابل پورتو، زوج خط حمله‌ی او متشکل از چه کسانی خواهد بود؟

به گفته توتو اسپورت، آندره آ پیرلو قصد دارد در بازی مقابل پورتو از زوج کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا استفاده کند و در واقع این زوج را برای خط حمله ایده‌آل می‌داند و کنار هم قرار گرفتن موراتا و رونالدو را کلیدی برای کامبک و صعود به مرحله‌ی بعد می‌داند.

1470