شکوری: امیدوارم مغانلو قید باشگاه پرتغالی را بزند

شکوری: امیدوارم مغانلو قید باشگاه پرتغالی را بزند

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مغانلو برای پیوستن به پرسپولیس خیلی علاقه داشت؛ قرارداد او قرضی و تا پایان امسال است. شهریار در پرسپولیس خواهد ماند و امیدوارم قید باشگاه پرتغالی را بزند و همراه پرسپولیس افتخار آفرینی کند.

به گزارش فوتبالی، ابراهیم شکوری درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از هواداران تشکر می‌کنم. طی ۲۴ ساعت گذشته انرژی مثبت زیادی گرفتیم و پیام آنها در بحث پنجره موجب شد تا انرژی بگیریم. از فدراسیون فوتبال هم تشکر می‌کنم و درخواست دارم همان گونه که برای پرسپولیس سخت گرفتند برای بقیه تیم‌ها هم سخت بگیرند.

وی در ادامه افزود: شروع کار فدراسیون با پرسپولیس بود و ۴۸ ساعت پرفشار را تحمل کردیم. خدا را شکر پنجره باز شد. قرارداد مهدی ترابی ثبت شد و قرارداد مغانلو هم به همین شکل. خود شهریار برای پیوستن به پرسپولیس خیلی علاقه داشت. قرارداد مغانلو قرضی و تا پایان امسال است. او در پرسپولیس خواهد ماند. امیدوارم قید باشگاه پرتغالی را بزند و همراه پرسپولیس افتخار آفرینی کند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد طلبکاران همه مطلع هستند که این طلب‌ها از سال ۸۵ بود. مهرداد کفشگری، علیرضا نورمحمدی و فرزاد حاتمی همکاری کردند. تعهد دادیم که طی چند ماه آینده و با وصول مطالبات این طلب‌ها را پرداخت کنیم. شرایط همه تیم‌ها سخت است. از تبلیغات محیطی و حق پخش دریافتی نداشتیم و هواداران این را درک می‌کنند. سعی می‌کنیم بقیه طلب‌ها را تسویه کنیم و دیگر بدهی نداشته باشیم. ما ۲۴ طلبکار در فهرست داشتیم. نفراتی مانند آرفی و کفشگری با ما کنار آمدند. با نفراتی مانند نور محمدی و بابک حاتمی هم تفاهم کردیم. برخی دیگر هم کنار نیامدند و با کمک هواداران آنها را حل خواهیم کرد.

7474