ترکیب اتلتیکومادرید و رئال مادرید اعلام شد

ترکیب اتلتیکومادرید و رئال مادرید اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب 11 نفره تیم‌های اتلتیکو و رئال مادرید برای دربی مادرید اعلام شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته بیست و ششم لالیگا از ساعت 18:45 اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان رئال مادرید خواهد بود.

ترکیب دو تیم به شرح زیر می‌باشد؛

اتلتیکومادرید: یان اوبلاک، کیران تریپیر، فیلیپه، استفان ساویچ، ماریو هرموسو، آنخل کوریا، مارکوس یورنته، کوکه، یانیک فریرا کاراسکو، توماس لمار و لوئیز سوارز

سرمربی: دیگو سیمئونه

رئال مادرید: تیبو کورتوا، ناچو فرناندز، رافائل واران، لوکاس وازکز، فرلان مندی، تونی کروس، کاسمیرو، لوکا مودریچ، کریم بنزما، مارکو آسنسیو و رودریگو

سرمربی: زین الدین زیدان

این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. اتلتیکومادرید در حال حاضر با 58 امتیاز از 24 بازی در صدرجدول قرار دارد و در آن سمت شاگردان زیدان با یک بازی بیشتر و 53 امتیاز در رده سوم هستند. اتلتیکو در صورت پیروزی می‌تواند فاصله خود را با تیم دوم جدول یعنی بارسلونا به 5 امتیاز افزایش دهد و با توجه به بازی عقب مانده خود، قادر است که حاشیه امن مناسبی برای خود ایجاد کند. 

اما در صورت پیروزی رئال مادرید رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا به اوج هیجان خواهد رسید. لوس بلانکوس در دیدار پیشین خود مقابل سوسیداد با حساب 1-1 متوقف شد و نتوانست از فرصت خوب خود برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول استفاده کند. 

4416