جام حذفی؛ فرصتی برای ریکاوری پرسپولیس

جام حذفی؛ فرصتی برای ریکاوری پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل محمدی بعد از تساوی در آبادان مقابل صنعت نفت اکنون آماده جدال این هفته در چارچوب جام حذفی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به فشردگی مسابقات شاگردان یحیی گل محمدی در ماه های گذشته شاید تقابل در جام حذفی بهترین فرصت برای استراحت دادن به چند مهره کلیدی باشد، موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به مرحله فینال باعث شد تا پرسپولیس با کمترین استراحت روند خود را ادامه دهد و پس از نایب قهرمانی در آسیا هم در لیگ بیستم دیدارهای خود را برگزار کند.

 حالا بازیکنان این تیم قریب به 9 ماه است که مداوم در حال بازی هستند و بدون شک با توجه به فشار بازی ها، به لحاظ جسمانی شرایط سختی را دارند و خستگی مسابقات متوالی روی تن آن ها مانده است.

شاگردان یحیی پس از 6 پیروزی متوالی و رسیدن به صدر، روز گذشته در آبادان متوقف شدند تا در صدر با سپاهان هم امتیاز شوند و این مسئله خود می تواند در دیدارهای آینده فشار بیشتری به قرمزها وارد کند، این موضوع در حالی رخ می دهد که پرسپولیس باید هفته آینده در کرمان دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را برگزار کنند، دیداری که قرمزها باید در مقابل مس نوین صف آرایی کنند.

تقابل با یک تیم در لیگ دسته 2 شاید فرصت خوبی باشد تا یحیی به چند بازیکن باتجربه خود استراحت بدهد، هر چند که پنجره بسته نقل و انتقالاتی این فرصت را از او گرفته تا بتواند دست باز تری برای انتخاب بازیکن و تغییر در ترکیب تیمش داشته باشد اما شاید فرصت جام حذفی بتواند سبب آن شود تا بازیکنانی چون کمال کامیابی نیا و محمد انصاری نیز در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور پیدا کنند، البته که پرسپولیس سابقه خوبی در تقابل با تیم های لیگ دویی در جام حذفی ندارد و مقابل قشقایی شیراز و خیبر خرم آباد هم در دوره های پیشین حذف شده است و باید این دیدار را جدی بگیرد. 

پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز جمعه 22 اسفند ماه از ساعت 15 در ورزشگاه امام علی کرمان به مصاف تیم مس نوین خواهد رفت که هدایت این تیم برعهده فرزاد  حسین خانی، هافبک و کاپیتان سابق مس کرمان است.

7655