فرگوسن درباره خونریزی مغزی‌اش: وحشتناک بود؛ نمی‌دانستم حافظه‌ام برمی‌گردد یا نه

فرگوسن درباره خونریزی مغزی‌اش: وحشتناک بود؛ نمی‌دانستم حافظه‌ام برمی‌گردد یا نه

پایگاه خبری فوتبالی – مستندی به نام «الکس فرگوسن: هیچ‌گاه تسلیم نشو» ساخته شده که قرار است ۲ ماه دیگر از آمازون پخش شود. فرگوسن در بخش‌هایی از این مستند درباره دوران بیماری‌اش و شرایط بسیار سختی که داشته صحبت کرده است. او در ماه می سال ۲۰۱۸ برای ۴ روز به دلیل خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد و هوادارانش را نگران کرد.

به گزارش فوتبالی، در بخش‌هایی از مستند الکس فرگوسن او گفته: صدایم را از دست داده بودم و نمی‌توانستم یک کلمه بر زبان بیاورم. ترسناک بود. واقعا ترسناک بود. همه چیز در سرم می‌گذشت که آیا حافظه‌ام برمی‌گردد؟ آیا دوباره می‌توانم صحبت کنم؟ ۵ مورد خونریزی مغزی وجود داشت که ۳ نفر مردند و ۲ نفر زنده ماندند. خوش شانس بودم. روز خوبی بود. به خاطر دارم. پیش خودم می‌گفتم چند روز آفتابی دیگر را خواهم دید؟ شرایط را سخت دیدم.

فرگوسن در ادامه گفته: بدم می‌آمد که حافظه‌ام را از دست دهم. یک مسئولیت و بار اضافی پدر خانواده‌ام بود اگر در خانه می‌نشستم و نمی‌دانستم چه کسی هستم. متخصص صحبت و بیان پیش من آمد و به من گفت نام اعضای خانواده‌ات را بنویس. تیم فوتبالا را بنویس. از من درباره حیوانات می‌پرسید و پس از ۱۰ روز صدای من برگشت. متوجه شدم با وجود این اتفاقات حافظه‌ام شرایط خوبی دارد.

1101