عکس؛ گشت و گذار مسی و پسرش در نیوکمپ

عکس؛ گشت و گذار مسی و پسرش در نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روز یکشنبه به همراه پسرش تیاگو به ورزشگاه نیوکمپ رفت تا پای صندوق رای گیری حاضر شود و به یکی از سه نامزد ریاست بارسلونا (خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریچا) رای بدهد.

به گزارش فوتبالی، مسی بعد از آن که رای خود را به صندوق ریخت از فرصت استفاده کرد تا پسرش را دور نیوکمپ بچرخاند. در حقیقت لئو که هنوز ماندنش در بارسلونا مشخص نیست، تصویری از خودش در کنار پسرش تیاگو روی سکوهای نیوکمپ منتشر کرد.

مسی هنوز برای تمدید قرارداد با بارسلونا اوکی نداده است. لئو سه ماه دیگر بازیکن ازاد می شود و قطعا یکی از وظایف رئیس آینده بارسلونا این است که مسی را راضی کند که قراردادش را تمدید کند. بارسلونا در هفته های اخیر از نظر نتایج شرایط بهتری پیدا کرده است و به کسب دو جام داخلی امیدوار است. هواداران و رئیس بعدی بارسا هم امیدوارند که بهبود نتایج ورزشی بتواند نظر مسی را عوض کند تا قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و دوران فوتبالش را در نیوکمپ به پایان برساند. بارسا پیشنهاد خوبی از پی اس جی دارد و مشخص نیست که فصل آینده را در بارسا خواهد بود یا نه اما در هر صورت امروز، روز خوشی را با پسرش در نیوکمپ سپری کرد.

4125