چهره جالب و متفاوت راموس ساعاتی پیش از دربی مادرید

چهره جالب و متفاوت راموس ساعاتی پیش از دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید به علت مصدومیت امروز نمی تواند در بازی حساس تیمش و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، راموس این روزها سخت تلاش می کند تا هر چه زودتر ریکاوری کند و به بازی هفته آینده مقابل الچه برسد و بعد از آن در بازی حساس دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل الچه حضور داشته باشد. راموس حالا از خودش ساعاتی پیش از دربی مادرید منتشر کرده است که به نظر می رسد تمرینات سختی داشته چرا که کاملا عرق کرده و موهای بلندش هم کاملا آویزان شده اند. کاپیتان رئال مادرید در توصیف این عکس نوشت:" تمرین تمام شد، روز دربی."

خیلی از هواداران رئال مادرید موهای آشفته و چهره ژولیده راموس را با کاراکتری که تام هنکس در فیلم معروف Cast Away بازی می کرد مقایسه کرده اند و گفته اند که کاپیتان رئال مادرید چنین چهره ای پیدا کرده است.

رئال مادرید امروز در مقابل اتلتیکو در صورت کسب سه امتیا می تواند به دو امتیازی صدر جدول برسد و به رقابت برای قهرمانی لالیگا ادامه بدهد در صورتی که اگر رئال امشب امتیاز از دست بدهد رویاهایش برای فتح لالیگای 21-2020 را بر باد رفته خواهد دید.

4125