کورتوا: شرایط بدی داشتم؛ از یک سونامی نجات پیدا کردم!

کورتوا: شرایط بدی داشتم؛ از یک سونامی نجات پیدا کردم!

پایگاه خبری فوتبالی – کورتوا اعلام کرده از یک سونامی اتفاقات بد نجات پیدا کرده است و توانسته خود را به سطح فعلی برساند.

به گزارش فوتبالی، کورتوا به روزنامه بلژیکی HLN گفته: اگر ببینید من از چه شرایطی در رئال مادرید عبور کردم می‌گویید من از یک سونامی نجات پیدا کردم! در سال ۲۰۲۰ من  سوپرکاپ اسپانیا را بردم و مهارهای خوبی در ضربات پنالتی داشتم. در تحلیل‌ها می‌خواندم که کورتوا نسبت به لوکاکو شایستگی کمتری در دریافت جایزه سال بلژیک دارد زیرا لوکاکو همیشه کنار تیم ملی است اما کورتوا چند بار در بازی‌های تیم ملی حضور نداشته. در آن زمان من در دیدار مقابل دانمارک حضور نداشتم زیرا در تعطیلات (ماه سپتامبر) بودم و نیاز داشتم بهتر آماده شوم.

دروازه‌بان تیم رئال مادرد در ادامه افزود: ۳ سال فوق‌العاده در اتلتیکو داشتم و ازطرف تمام مردم بلژیک تحسین شدم. به بهترین ورزشکار سال تبدیل شدم و فکر می‌کنم جایزه خوبی کسب کردم. امروز احساس می‌کنم هر کاری انجام می‌دهم طبیعی است و نمایشم مقابل وایادولید طوری به نظر می‌رسید که انگار اصلا وجود نداشتم.

کورتوا در ادامه گفته: بلژیک در یورو؟ اگر بهترین فرم ادن هازارد، لوکاکو و دی‌بروین را داشته باشیم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم. فکر نمی‌کنم نسبت به تیم ۲ سال قبل بدتر باشیم. بعضی‌ها خداحافظی کردند و برخی رقته‌اند اما برخی رشد کرده‌اند و با تجربه شده‌اند.

1101